هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4136554
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی

گروه‌های مقاومت در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که با آتش، بازی نکند.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه رایه، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند که اشغالگران با جنایات خود علیه مسجدالاقصی با آتش بازی می‌کنند و آنچه که انجام می‌دهند، تلاشی نافرجام برای تغییر هویت اسلامی در قدس است.

در این بیانیه تصریح شده است که مجازات مورد انتظار برای اشغالگران و ارتش رژیم صهیونیستی بزرگ خواهد بود. همچنانکه از فلسطینیان خواسته شده است با ادامه حضور خود در مسجدالاقصی نقشه‌های مخرب صهیونیست‌‎ها را خنثی کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:

سیاست سهل‌انگاری پزشکی نیروهای اشغالگر نسبت به زندانیان اعتصاب کننده و از جمله خضر عدنان و ولید دقه، تخلفی خطرناک است و ما تأکید می‌کنیم که موضوع اسرای قهرمان فلسطینی در رأس اولویت‌های ما قرار دارد.

ما تأکید می‌کنیم که برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی بر فراز مسجد ابراهیمی در الخلیل، تعدی و تخلفی آشکار است که واقعیت اسلامی و تاریخی اماکن مقدس را تغییر نمی‌دهد.

تهدیدهای دشمن برای فعال کردن سیاست ترور علیه رهبران مقاومت در جهت ترمیم وجهه و اعتبار تخریب‌شده خود، موفق نخواهد بود و ما تأکید می‌کنیم که مجازات مورد انتظار برای دشمن و ارتش شکست‌خورده آن بزرگ خواهد بود.

انتهای پیام
captcha