بررسی نهایی برنامه و بودجه 1402 اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد
کد خبر: 4138226
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
شایق خبر داد:

بررسی نهایی برنامه و بودجه 1402 اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد گفت: بررسی نهایی لایحه برنامه و بودجه اتحادیه در سال 1402 تا پایان اردیبهشت‌ماه انجام و جهت اجرا به مدیرعامل ابلاغ می‌شود.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به حجم بالای برنامه‌ها و فعالیت در ماه پایانی سال گذشته، متأسفانه بررسی نهایی لایحه برنامه و بودجه سال 1402 انجام نشد، ولی مراحل پایانی تدوین آن تا پایان اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد و برای اجرا به مدیرعامل اتحادیه استان ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: دومین برنامه در دست اقدام، تسویه طرح‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان است. قریب به 15 سال است که صد درصد طرح‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان جهت اجرا و به منظور بهره‌مندی از ظرفیت بخش مردمی به اتحادیه واگذار می‌شود و در این راستا مؤسسات قرآنی استان و سراسر شهرستان‌ها مجری این طرح می‌شوند.

شایق بیان کرد: در سال گذشته قریب به 40 مؤسسه و خانه قرآن استان درگیر اجرای این طرح‌های قرآنی بودند که تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه طرح‌های قرآنی سازمان تسویه و مبالغ آن به حساب مؤسسات و خانه‌های قرآن واریز خواهد شد.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد اضافه کرد: از آنجا که فاز عملیاتی طرح «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» در نیمه رمضان و همزمان با ولادت امام حسن(ع) آغاز شد. افرادی می‌توانند وارد آزمون هر جزء شوند که در 10 جلسه آموزشی شرکت کرده باشند و در کلاس‌ها در سامانه حمد، ثبت شده باشد.

شایق گفت: نخستین آزمون این طرح به صورت استانی، اواخر اردیبهشت‌ماه و اوایل خردادماه انجام می‌شود و به تبع آن به افرادی که موفق می‌شوند و آزمون را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، هدایای نقدی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha