تمدید مهلت ثبت‌نام رشته تخصصی فقه پزشکی
کد خبر: 4144899
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

تمدید مهلت ثبت‌نام رشته تخصصی فقه پزشکی

گروه فقه پزشکی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) که از بین فضلای محترم جهت تحصیل در رشته تخصصی فقه پزشکی دعوت کرده بود، مهلت ثبت‌نام در این رشته را تمدید کرد.

مهلت ثبت‌نام رشته تخصصی فقه پزشکی تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی گروه فقه پزشکی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، این گروه تخصصی از بین فضلای محترم جهت تحصیل در این رشته دعوت کرده است.

بنابر اطلاعیه این مرکز، سابقه ۵ سال شرکت در درس خارج، موفقیت در آزمون ورودی و تعهد حضور منظم در برنامه‌های اعلامی، از جمله شرایط پذیرش این دوره تخصصی است.

روابط عمومی این گروه با تاکید بر اینکه، فقه پزشکی از علوم تخصصی میان‌رشته‌ای مهم و کاربردی است، افزود: فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها مورد استقبال نهادهای آموزشی، پژوهشی و جامعه پزشکی قرار دارند و می‌توانند منشا خدمات مهمی در این عرصه جدید و مهم شوند.

در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت نام تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شده است و علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) یا تماس با شماره تلفن ۳۷۷۳۳۵۳۵، داخلی ۱۸۶، در این دوره تخصصی ثبت‌نام کنند.

گروه فقه پزشکی مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) از موفق‌ترین نهادهای علمی تخصصی در زمینه فقه پزشکی است که همکاری‌های خوبی با دانشگاه‌ها و مراکز پزشکی و سلامت کشور دارد و آثار و تولیدات علمی آن، مورد توجّه محققان و علاقه‌مندان حوزوی و دانشگاهی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha