اجرای طرح ملی «رحله ۹» در ۴۰ نقطه از ۱۰ استان کشور
کد خبر: 4147727
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

اجرای طرح ملی «رحله ۹» در ۴۰ نقطه از ۱۰ استان کشور

دبیر طرح ملی رحله از اجرای نهمین دوره این طرح در تابستان امسال خبر داد و گفت: این طرح در ۴۰ نقطه در ۱۰ استان کشور اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر شاهسونی، دبیر طرح ملی رحلهحجت‌الاسلام علی‌اکبر شاهسونی، دبیر طرح ملی «رحله» در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اجرای نهمین دوره این طرح در تابستان امسال خبر داد و گفت: این طرح در 40 نقطه در 10 استان کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: این استان‌ها شامل فارس، خراسان جنوبی و رضوی، تهران، یزد، لرستان، خوزستان، قم، کرمان و کرمانشاه هستند که میزبان اجرای این طرح خواهند بود.

شاهسونی با بیان اینکه ثبت‌نام در این طرح همچنان ادامه دارد، افزود: تاکنون قریب یک هزار و 950 نفر در این طرح قرآنی از نقاط مختلف کشور ثبت‌نام کرده‌اند که البته ممکن است این تعداد افزایش یابند.

دبیر طرح ملی رحله آخرین مهلت ثبت‌نام در این طرح را آخر خرداد اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت مؤسسه به آدرس https://beytolahzan.ir/ مراجعه کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا امسال نیز مانند سال گذشته از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری شیراز برای طرح ملی در این کلان‌شهر استفاده خواهد شد، گفت: تاکنون اجرای این طرح در یکی از حوزه‌های علمیه شهر شیراز میسر شده است.

شاهسونی یادآور شد: دوره طرح ملی «رحله» برای ایام تابستان ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۲۲ سال مطابق روال هر سال اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha