ادامه‌دهنده راه شهید چمران باشیم
کد خبر: 4149313
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ادامه‌دهنده راه شهید چمران باشیم

حیدری با بیان اینکه اساتید متعهد می‌توانند ضمن ساختن دنیایی آباد در مسیر رستگاری و سعادت برای فرهنگ و تمدن جوامع بشری گام بردارند، گفت: برای اینکه بتوانیم راه شهید چمران و سایر شهدای علمی کشورمان را دنبال کنیم، لازم است در ابعاد زندگی پرثمر ایشان تحقیق کنیم.

حسن حیدری، مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن حیدری، مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 31 خرداد در نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب که همزمان با سالروز شهادت استاد مصطفی چمران در ارومیه برگزار شد، گفت: در تاریخ معاصر ایران‌اسلامی شهید چمران، یک شخصیت برجسته علمی و فردی متعهد بودند، که نظیر ایشان کم است.

وی با بیان اینکه، باید سعی کنیم، امثال ایشان را بیشتر تربیت کنیم، تا به اسلام و انقلاب خدمت کنند، اضافه کرد: شهید چمران، دانشمندان متعهد و عالمی همچون ایشان در مکتب امام خمینی(ره) و در آغوش اسلام تربیت یافته‌اند.

 مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: شهید چمران به معنای واقعی کلمه توانستند، سنت و مدرنیته را با بینش دینی، معنوی و علمی خود با هم ادغان کنند و علم‌شان را به خدمت انقلاب دربیاورند.

وی با بیان اینکه، ایشان توانستند، پیوند علم و معنویت را با رفتار عالمانه خود به منصه ظهور برسانند، اضافه کرد: دانشمندان انقلابی در بیداری و هدایت جامعه همچنین زدودن غبار فتنه‌ها و قطع وابستگی کشور به دشمنان می‌توانند نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند.

حیدری با بیان اینکه اساتید متعهد و ارزشی می‌توانند ضمن ساختن دنیایی آباد در مسیر رستگاری و سعادت برای فرهنگ و تمدن جوامع بشری گام بردارند، خاطرنشان کرد: بنابراین برای اینکه بتوانیم راه شهید چمران و سایر شهدای علمی کشورمان را دنبال کنیم، لازم است، در ابعاد زندگی پرثمر ایشان تحقیق کنیم.

انتهای پیام
captcha