بازداشت جمعی از سربازان اسرائیلی طرفدار فلسطین
کد خبر: 4149365
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

بازداشت جمعی از سربازان اسرائیلی طرفدار فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شماری از سربازان عرب‌تبار خود را که از عملیات اخیر فلسطینیان حمایت کرده‌اند، بازداشت و تنبیه می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از سربازان خود را  پس از انتشار ویدئویی در تمجید از فلسطین و جنین توبیخ می‌کند. 
 
شبکه رسمی اسرائیلی کان به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره این سربازان گفت: رفتار آنها مغایر با ارزش‌های ارتش است و با آنها برخورد انضباطی خواهد شد.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در پیام توییتری اعلام کرد که ارتش شب گذشته شماری از سربازان خود را که از اعراب بادیه نشین منطقه اشغالی نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی هستند، بازداشت کرده است.

 ادرعی در این پیام نوشت: این سربازان بادیه نشین در حالی که به «اسرائیل» توهین کرده از خود فیلم گرفتند و با آنها برخورد انضباطی بسیار شدیدی صورت خواهد گرفت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پیام خود ضمن اعلام این که تحقیقات در این رابطه آغاز شده، تأکید کرد که در نهایت نتایج تحقیقات برای بررسی به دادستانی نظامی ارائه خواهد شد.

حداقل چهار سرباز عرب ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به یورش اخیر اشغالگران به شهر جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری رود اردن، فریاد زدند: خدا با جنین است، خدا با فلسطین است.

انتهای پیام
captcha