وجود 1000 واحد راکد صنعتی و تولیدی در فارس
کد خبر: 4149427
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

وجود 1000 واحد راکد صنعتی و تولیدی در فارس

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه در فارس یک هزار واحد راکد صنعتی و تولیدی داریم، گفت: برای رسیدگی به این واحدها کلینیک‌های صنعتی و آسیب‌شناسی تشکیل شده و اقدامات خوبی را صورت داده‌اند اما هنوز تا ایده آل فاصله وجود دارد.

سیدمهدی خادمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدمهدی خادمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس امروز، 31 خردادماه در همایش توانمندسازی مسئولان سازمان‌ها و مدیران کانون‌ها و کلینیک‌های صنعت و معدن استان‌های جنوب کشور که در شیراز در حال برگزاری است، با تشبیه اقتصاد کشور به یک سازمان گفت: نیروی انسانی موتور پیشران هر سازمانی است که باید مورد توجه قرار گیرد اما متأسفانه دیدگاه‌های سیاسی و اعتقادی سبب ایجاد خلل در پیشبرد امور اقتصادی شده است.

وی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌ها بیان کرد:‌ متأسفانه توسعه لازم در حوزه زیرساخت‌ها همچون فرودگاه، راه آهن، پایه‌های صادراتی و غیره نیز به خوبی صورت نگرفته و موجب عقب‌ماندگی زیادی شده است.

خادمی با بیان اینکه در فارس یک هزار واحد راکد صنعتی و تولیدی داریم، گفت: برای رسیدگی به این واحدها کلینیک‌های صنعتی و آسیب‌شناسی تشکیل شده و اقدامات خوبی را صورت داده‌اند اما هنوز تا ایده آل فاصله وجود دارد.

وی به راه‌اندازی قرارگاه کوثر اشاره کرد و گفت: برای تسهیل و تسریع در سرمایه‌گذاری در استان فارس برای اولین بار قرارگاه کوثر راه‌اندازی کردیم تا عقب‌ماندگی‌های حوزه‌های مختلف جبران شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف برای کمترین اصطکاک سرمایه‌گذار با کارهای اداری آماده شده است.

خادمی همچنین در پایان با اشاره به راه‌اندازی یک دفتر سرمایه‌گذاری در کشور عمان، از کاهش به سرانجام رسیدن پروژه‌های اقتصادی طی سه ماه خبر داد.

انتهای پیام
captcha