سراسر مسیر ایلام-مهران تا اربعین امسال 4 بانده می‌شود
کد خبر: 4151080
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
رئیس ستاد مرکزی اربعین:

سراسر مسیر ایلام-مهران تا اربعین امسال 4 بانده می‌شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: پروژه‌های عمرانی مسیر ایلام-مهران به خوبی در حال اجرا است و کل این مسیر تا اربعین امسال 4 بانده خواهد شد.

بازدید رئیس ستاد مرکزی اربعین از مهرانبه گزارش ایکنا از ایلام، سیدمجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین پس از شرکت در ستاد اربعین استان ایلام، به همراه استاندار و جمعی از مسئولین استان از مرز مهران بازدید به‌عمل آورده و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاش مسئولین این است که تردد زائرین در ایام اربعین به راحت‌ترین شکل ممکن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه زائرین امسال هم خواهند توانست از گذرنامه ویژه اربعین استفاده کنند، افزود: پیش‌بینی و تمهید لازم برای استفاده از این گذرنامه اندیشیده شده و زائرین می‌توانند صرفا برای زیارت اربعین از آن استفاده کنند.

میراحمدی با بیان اینکه مرز خسروی نیز در اربعین امسال به‌صورت 24 ساعته برای تردد زائرین باز خواهد بود، گفت: مرزهای مهران، شلمچه، چزابه، خسروی، باشماق و تمرین برای اربعین امسال در نظر گرفته شده‌اند تا از طریق آنها نهایت تسهیل در امر تردد زائرین در ایام اربعین به‌عمل بیاید.

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور گفت: با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین امسال، تمهیدات لازم برای تامین آب و یخ اندیشیده شده و با رایزنی‌هایی که با مسئولین عراقی داشته‌ایم، زمان معطلی زائرین در پایانه مرزی مهران نیز به حداقل ممکن خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha