هشدار حزب الله لبنان درباره تحرکات خطرناک تل آویو
کد خبر: 4153058
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

هشدار حزب الله لبنان درباره تحرکات خطرناک تل آویو

حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای نسبت به تحرکات رژیم صهیونیستی در بخش لبنانی روستای مرزی الغجر با فلسطین اشغالی هشدار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار؛ حزب‌الله لبنان با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در روستای مرزی الغجر لبنان اعلام کرد: نیروهای اشغالگر اخیرا دست به اقدامات خطرناکی در بخش شمالی روستای مرزی الغجر زده‌اند.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: روستای الغجر از سوی سازمان ملل به عنوان بخشی از اراضی لبنان که جای بحثی ندارد و مورد مناقشه نیست، به رسمیت شناخته شده است.

حزب الله لبنان بیان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی شامل کشیدن سیم خاردار و ساخت دیوار بتونی در اطراف الغجر است، مشابه آنچه در مرز میان لبنان و فلسطین اشغالی انجام شده است. این اقدامات سبب جدا شدن این روستا از پیرامون طبیعی تاریخی آن در داخل اراضی لبنان شده است و نیروهای اشغالگر سلطه خود را بر دو بخش لبنانی و اشغالی الغجر تحمیل کرده و آنرا از حیث اداری زیرمجموعه خود قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: به موازات آن اشغالگران درهای روستا را به سوی گردشگرانی از داخل رژیم صهیونیستی گشوده‌اند.

حزب الله لبنان تأکید کرد: این اقدامات خطرناک به مثابه اشغال کامل بخش لبنانی الغجر با زور سلاح است؛ در قبال این تحول خطرناک از همه دست اندرکاران به ویژه دولت لبنان و نیز مردم لبنان و همه گروههای سیاسی و داخلی می خواهیم که مانع بسط این اشغالگری شوند و از اقدامات دشمن جلوگیری کنند.

انتهای پیام
captcha