آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4154537
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب در یزد برگزار می‌شود

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد از برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه با هدف ارج نهادن به تلاش حافظان و تشویق آنان در این استان خبر داد.

سیدکاظم میرجلیلی، مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه یزدحجت‌الاسلام سید کاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در این استان گفت: این آزمون فردا، 22 تیرماه از ساعت 8 صبح در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون در راستای ارج نهادن به تلاش حافظان قرآن کریم و تشویق معنوی و مادی طلاب هر ساله همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود. ارتقای شهریه طلاب، معرفی به نهادهای حوزوی، آموزشی و تبلیغی، همچنین امتیاز ویژه انتقال شهرستان به حوزه‌ علمیه قم از مزایای شرکت در این آزمون است.

میرجلیلی با اشاره به اینکه آزمون مجدد نیز در روزهای 26 و 27 مردادماه امسال برگزار می‌شود گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء، کل و نهج‌البلاغه به رقابت می‌پردازند.

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد بیان کرد: هم اکنون 55 نفر طلبه حافظ کل قرآن کریم هستند که می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. سال گذشته حدود 22 نفر در این آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha