پیرغلامان حسینی در اهواز تجلیل شدند
کد خبر: 4156314
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

پیرغلامان حسینی در اهواز تجلیل شدند

پیرغلامان امام حسین(ع) همزمان با ماه محرم الحرام در اهواز تجلیل و تکریم شدند.

تجلیل از پیرغلامان امام حسین علیه السلامبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی از خوزستان، پیرغلامان امام حسین(ع) همزمان با ماه محرم الحرام در اهواز تجلیل و تکریم شدند.

در این مراسم که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، در ابتدا حجت‌الاسلام مهدی شفیعی، شاعر اهل بیت(ع) میاندران را نماد هئیت قلمداد کرد و با قدردانی از نقش‌آفرینی میانداران، عموم زحمات هئیت را بر دوش میانداران دانست.

سپس صادق آهنگران، ذاکر و مداح اهل بیت(ع) ضمن گرامیداشت نام و یاد پیرغلامان و میاندارانی که درگذشته‌اند، گفت: یکی از برنامه‌های خوبی که بنیاد دعبل خزاعی برگزار می‌کند تجلیل و تکریم مداحان و پیرغلامان است.

آهنگران تقوا و اخلاق‌مداری را یکی از خصوصیات میانداران ذکر کرد و گفت: میانداران در کنار علما  و همراه با علما هستند و  کار هماهنگی بین هیئت‌ها را انجام می‌دهند، چنانکه حاج محمد رستم‌منش، میاندارِ پیر غلام اهل بیت(ع) سال‌های سال در کنار حضرت آیت‌الله شفیعی بود.

در ادامه مراسم از میانداران پیشکسوت، محمدرضا نصرآزادی، حاج نادر حاتم‌نژاد، حاج حمدالله جعفریان و خانواده مرحوم حاج محمد رستم‌‎منش تجلیل شد. همچنین نشان حبیب و لوح تقدیر توسط صادق آهنگران، سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا و نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان به پیشکسوتان میاندار اعطا شد.

در پایان این مراسم صادق آهنگران و حاج رضا نبوی نوحه‌خوانی کردند.

انتهای پیام
captcha