ضعف اراده‌ها برای اجرای امر به معروف در جامعه کنار برود
کد خبر: 4156807
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

ضعف اراده‌ها برای اجرای امر به معروف در جامعه کنار برود

امام جمعه کازرون با اشاره به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: ضعف اراده‌ها برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید کنار برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون امروز، 30 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: ضعف اراده‌ها برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید کنار برود.

وی با یادآوری اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دینی است، افزود: در مقابل امربه معروف و نهی از منکر باید صبر و تحمل همانند ابوذر در زمان پیامبر داشته باشیم.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: سرمایه عمر همه ما امربه معروف و نهی از منکر و دین خدا را آشکار کردن است که در قبال آن همه وظیفه داریم.

صباحی تأکید کرد: اکثر دستورات دین از خود عبور کردن است و اگر امر به معروف در جامعه کمرنگ شده به دلیل آن است که از خود عبور نکرده‌ایم در صورتی که در راه عاقبت بخیری و بنده خدا بودن  باید جدیت داشته باشیم.

وی بیان کرد: هیئت‌های عزاداری مرکز تبیین وضعیت کنونی جامعه و شناخت نقشه‌های دشمنان کنونی و آمادگی برای ایستادگی در مقابل یزد زمان و استقامت در راه دین باشد.

صباحی در ادامه ضمن محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس قرآن در کشور سوئد، گفت: توهین به قرآن توهین به تمام جوامع و مسلمانان جهان است و حاکم‌های جوامع اسلامی حداقل کار اخراج سفیر کشور سوئد از کشورشان را انجام دهند.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: هدف از آتش زدن قرآن ایجاد اختلاف میان ادیان الهی است که نقشه جدید صهونیست‌ها علیه جهان اسلام است و نشان از استیصال آن‌هاست.

وی در ادامه به مقوله عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: مردم در مقوله عفاف و حجاب از پلیس، بسیج و قوه قضائیه حمایت می‌کنند و مردم حامی و همراه در این عرصه هستند.

انتهای پیام
captcha