دوره تخصصی آموزش روان‌درمانی یکپارچه توحیدی برگزار می‌شود
کد خبر: 4158095
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
از سوی مرکز مشاوره «جهت»

دوره تخصصی آموزش روان‌درمانی یکپارچه توحیدی برگزار می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات روا‌نشناختی «جهت» وابسته به سازمان جهاددانشگاهی تهران دوره تخصصی آموزش روان‌درمانی یکپارچه توحیدی را برگزار می‌کند.

دوره تخصصی آموزش روان‌درمانی یکپارچه توحیدی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، الگوی روان‌درمانی یکپارچه توحیدی یک درمان جامع و چندوجهی است که با ادغام چندین روش درمانی و درون‌مایه‌ای «معنوی – توحیدی»، می‌کوشد ارزش‌هایی را در فرد احیا کند که توان یکپارچه‌سازی و انسجام بخشیدن به کل شخصیت فرد را داشته باشد.  

این الگو که از ادغام برخی روش‌ها و فنون نظام‌های روان‌درمانی نوین با آموزه‌های معنوی و ارزش‌های اخلاقی ادیان، به‌ویژه اصل بنیادین توحید شکل گرفته است و با تأکید بر چهاربعد زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی در فرآیند درمان، می‌کوشد ضمن توجه به مسائل زیستی و مشکلات روانی اجتماعی، بعد معنوی مراجع را از طریق تحکیم رابطه صمیمانه وی با خداوند تقویت کند. 

این امر به مراجع امکان می‌دهد تا با درک ارزش وجودی خویش و جست‌وجوی معنای متعالی برای رویدادهای تلخ و شیرین زندگی، به توسعه‌ روشی برای زندگی خود بپردازد که در نهایت به رشد، شادی و آرامش پایدار وی منجر خواهد شد. 

جهاددانشگاهی تهران، این دوره آموزشی را با حضور اندیشمند صاحب نظریه، محمدحسین شریفی‌نیا برای علاقه‌مندان رویکردهای جدید روانشناسی دنبال و پروتکل‌های درمانی این روش را در درمان مشکلات مختلف روانشناختی بیان می‌کند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌های تخصصی آموزش به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت» به نشانی، تهران خیابان کارگر شمالی بعد از تقاطع نصرت کوچه عبدی‌نژاد پلاک 12 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی جهت مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02188961189 - 02188052187 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha