پیگیری دریافت سومین مرحله تخصیص بودجه استانداری برای طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»
کد خبر: 4158157
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
در پنجاه و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد تصویب شد

پیگیری دریافت سومین مرحله تخصیص بودجه استانداری برای طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»

طی پنجاه و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد مصوب شد تا مدیرعامل اتحادیه پیگیر دریافت سومین مرحله تخصیص بودجه استانداری بابت طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ» باشد.

پنجاه و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد

به گزارش ایکنا، پنجاه و دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، روز گذشته، سوم مردادماه در دفتر اتحادیه برگزار شد.

طی این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و سپس درباره ادامه تخصیص اعتبارات به طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»  و نحوه مشارکت هرچه بهتر دستگا‌ها در این طرح بحث و تبادل نظر شد و سپس مصوباتی به تصویب رسید.

پیگیری برای دریافت سومین مرحله تخصیص بودجه استانداری بابت طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ» تا حصول نتیجه از طریق مدیرعامل اتحادیه، پیگیری برای دریافت مبلغی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان به طرح و تزریق آن از جمله این مصوبات بود.

همچنین طی این جلسه مقرر شد تا در خصوص جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش استان و زهیر حاجی حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و نحوه مشارکت آنها در طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ» برنامه‌ریزی و تفاهم‌نامه همکاری منعقد شود.

موضوع دیگر مطرح شده در جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد، درباره تبلیغ مؤثر طرح با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های استانی بود. براین اساس مقرر شد تا جلسه‌ای با احسان کریمی‌میبدی، مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شود.

طی پنجاه و دومین جلسه هیئت مدیره نیز معین شد تا جلسه‌ای با آقای آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به منظور ارائه گزارش از طرح برگزار شود.

در آخرین موضوع مطرح شده در این جلسه، مقرر شد تا پیگیری‌های لازم از مدیران کلی که احکام آنها از سوی استانداری صادر شده، به منظور همکاری بهتر و باکیفیت‌تر در این طرح انجام شود تا سهم هر ارگان، متناسب با هر ظرفیت و توان برای اجرای با کیفیت‌تر طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ» به کار گرفته شود.

انتهای پیام
captcha