امت اسلامی با حضور در میدان، از حریم قرآن دفاع کند
کد خبر: 4160379
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

امت اسلامی با حضور در میدان، از حریم قرآن دفاع کند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: باید امت اسلامی با حضور در میدان، از حریم قرآن دفاع کند و یکی از اقدامات خوبی که می‌توان در این راستا انجام داد، این است که قرآن را در متن زندگی خود جاری کنیم تا این کتاب آسمانی در جایگاه اصلی خود در میان امت اسلامی قرار گیرد.

عباس فلاح معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتشبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، عباس فلاح معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، امروز ۱۴ مرداد، در افتتاحیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های نیروی زمینی ارتش که در مهمانسرای ثامن‌الائمه ارتش در مشهد برگزار شد، با اشاره به هتک حرمت قرآن در اروپا، اظهار کرد: استکبار جهانی تحت توجیهاتی مانند آزادی بیان، در حال حمایت از توهین به مقدسات مسلمین است.

وی افزود: اکنون باید امت اسلامی با حضور در میدان، از حریم قرآن دفاع کنند و یکی از اقدامات خوبی که می‌توان در این راستا انجام داد، این است که قرآن را در متن زندگی خود جاری کنیم تا این کتاب آسمانی در جایگاه اصلی خود در میان امت اسلامی قرار گیرد. به این منظور پرداختن به قرائت و حفظ قرآن کریم از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروی زمینی به عنوان یک نیروی محوری و شامل اکثریت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی همواره در حوزه‌های قرآنی فعالیتی چشمگیر داشته و ما همواره توانسته‌ایم رتبه‌های خوبی را در مسابقات قرآنی به خودمان اختصاص دهیم و امیدواریم در این دوره نیز تیم نیروی زمینی بتواند درخشان ظاهر شود.

بیست‌ و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش از روز ‌شنبه ۱۴ مرداد به مدت ۴ روز و با حضور ۲۵۰ نفر از برگزیدگان هفت منطقه نیروی زمینی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار می‌گردد.

انتهای پیام
captcha