نرخ بلیط اتوبوس‌ کرمان به شلمچه در ایام اربعین اعلام شد
کد خبر: 4163042
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

نرخ بلیط اتوبوس‌ کرمان به شلمچه در ایام اربعین اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ضمن اعلام قیمت بلیط اتوبوس‌های کرمان شلمچه در ایام اربعین، گفت: یک قطار هم به مقصد اهواز خواهیم داشت و تاریخ آن به‌زودی اعلام می‌شود.

اتوبوسبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان امروز، ۲۵ مردادماه در جلسه ستاد استانی اربعین با بیان اینکه پذیرایی از زائران پاکستانی در کرمان باید به خوبی انجام شود، گفت: کنترل و نظارت‌ها به خوبی انجام شود زیرا یک اشتباه باعث زیر سؤال رفتن تلاش‌ها و اقدامات همه می‌شود.

وی با بیان اینکه تا این لحظه از حدود ۴۰ هزار نفر ثبت‌نامی حدود ۸۰۰ نفر درخواست اعزام از طریق ناوگان هوایی دارند، اظهار کرد: ظرفیت اردوگاه اهواز کرمان خوب است و دسترسی به آن آسان است. در خصوص موکب‌های مستقر در استان نیز دستگاه‌هایی که تعهد خدمت دارند باید حتماً تعهدات خود را انجام دهند.

فداکار با بیان اینکه شرکت نفت، سوخت لازم اتوبوس‌های زوار پاکستانی را تأمین کند، تصریح کرد: اگر تغییراتی در تصمیمات شد حتماً اطلاع‌رسانی شود تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز بیان کرد: قیمت بلیط اتوبوس VIP از کرمان به شلمچه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و اتوبوس کلاسیک یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۴۴ نفره ۷۷۱ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه یک قطار هم به مقصد اهواز خواهیم داشت و تاریخ آن به‌زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: اردوگاه شهید کازرونی کرمان در اهواز از ۲۸ مردادماه امسال آماده اسکان و از یکم شهریورماه آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی است و زائران کرمانی می‌توانند از خدمات اسکان، تغذیه و پارکینگ استفاده کنند.

مصطفی آیت‌الهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز با بیان اینکه برای تأمین دسترسی مردم به مرز، ۵۰ دستگاه اتوبوس از صنایع در اختیار اداره کل حمل و نقل و راهداری استان قرار می‌گیرد، گفت: هماهنگی لازم با مرکز کشور برای اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس VIP که از کشور ترکیه برای اعزام زائران اربعین حسینی اجاره شده، انجام شده است.

آیت‌الهی موسوی با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان از منابع استان به زیرسازی اردوگاه شهید کازرونی در اهواز اختصاص یافته، اظهار کرد: نظارت بر قیمت بلیط‌ها با حساسیت بسیار انجام شود تا دیگر امسال شاهد دلالی‌ها و بازار سیاه نباشیم.

انتهای پیام
captcha