کربلای حسینی درس آزادگی به بشریت می‌دهد
کد خبر: 4164334
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

کربلای حسینی درس آزادگی به بشریت می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی  گفت: کربلای حسینی درس آزادگی و ایستادگی به ابنای بشر می‌دهد، بنابراین لازم است درراستای درک فلسفه نهضت حسینی بیش از گذشته تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 31 مرداد در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب، گفت: کربلای حسینی درس‌های زیادی از جمله آزادی، حریت، ایستادگی و ایثارگری را به ابنای بشر می‌دهد، بنابراین باید اهمیت فلسفه نهضت حسینی را درک کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه، شعار «لبیک یاحسین» هیمنه استکبار جهانی و صهیونیسم را درهم شکسته است، ادامه داد: هیچ شخصیتی در عالم هستی وجود ندارد که همچون امام حسین(ع) جاذبه داشته باشد، به‌طوری که این کشش و علاقه به هیچ عنوان پیر و جوان نمی‌شناسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی امام حسین (ع) را به منزله کشتی نجات بشریت توصیف کرد و گفت: حتی پیروان سایر ادیان توحیدی نیز شیفته ایشان هستند، بنابراین ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم بیش از پیش این امام بزرگوار را شناخته و برای خودمان الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دل‌ها برای امام حسین (ع) می‌تپد، گفت: امام حسین (ع)، جان خویش را فدا کرد تا بشریت را از جهالت، ظلمت و بندگی غیر از خدا نجات دهد به طوری که تبعیت از ولی مهم‌ترین درسی است که باید از ایشان فرا بگیریم.

حجت‌الاسلام فیاضی عامل اصلی و ضروری در دست یافتن به سعادت دنیوی و اخروی همچنین قبولی اعمال را برخورداری از روحیه ولایت‌مداری دانست و گفت: بدون تبعیت از امام و ولایت به طور قطع در هر دو جهان دچار خسران و نابودی خواهیم بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اعترافات دشمنان در ارتباط با اهمیت ولایت‌مداری و جایگاه امام در جامعه، اظهار کرد: اگر امام نباشد، بشریت نمی‌تواند به اهداف متعالی و جایگاه عالی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه نهضت حسینی به ما درس حریت و عزت می‌دهد، همچنین به بصیرت، بینش سیاسی و دینی ما عمق می‌بخشد، گفت: عزت و عزت‌مداری در واقعه کربلا موج می‌زند، پس باید پیرامون این رویداد تاریخی بیش از پیش تحقیق، تفحص و مطالعه داشته باشیم، تا بتوانیم راه شهداء کربلا را ادامه دهیم.

ویی در ادامه با اشاره به اهانت دشمنان اسلام به قرآن کریم و سوزاندن آن به بهانه آزادی بیان، گفت: آن چیزی که به جامعه بشریت حیات می‌دهد، قرآن و دستورات الهی و وحیانی خداوند متعال است و دشمنان خدا به طور قطع محکوم به نابودی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی به آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: همه هیاهو و تلاش امپراطوری رسانه‌ای دشمنان برای این است که اربعین را کم‌رنگ جلوه دهد و از اهمیت آن بکاهند و ارزش‌ها را از بین ببرند ولی به هیچ کدام از اهداف سوء خود دست نخواهند یافت.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های "حجت‌الاسلام عسگر امامی" مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میاندوآب تقدیر و "حجت‌الاسلام حسین قربانیان" به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میاندوآب معرفی شد.

انتهای پیام
captcha