آغاز ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه فعالان قرآن و عترت(ع)
کد خبر: 4167675
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
در چهارمحال‌وبختیاری

آغاز ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه فعالان قرآن و عترت(ع)

ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه فعالان قرآن و عترت(ع) به مدت ۱۰ روز از ۱۸ تا ۲۸ شهریور از طریق پیام‌رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سایت این صندوق به نشانی Profile.honarcredit.ir انجام می‌شود.

بیمه تکمیلی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این اداره‌کل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه فعالان قرآن و عترت(ع) و نیز هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران به مدت ۱۰ روز از ۱۸ تا ۲۸ شهریور از طریق پیام‌رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سایت صندوق به نشانی Profile.honarcredit.ir  انجام می‌شود.

در این اطلاعیه تأکید شده است، اهتمام ویژه به سلامت جامعه فرهنگی و هنری کشور و توجه به نگرانی آنها بابت هزینه‌های مختلف درمان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های صندوق اعتباری هنر محسوب می‌شود که همواره بر این مهم تأکید و مورد پیگیری‌های مجدانه قرار گرفته است.

از این رو صندوق هنر، ضمن تأمین و پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه اعضا، تلاش می‌کند تا با مشارکت شرکت‌های بیمه‌گر توانمند، حداکثر امکانات درمانی را با حداقل هزینه ممکن برای بیمه‌شدگان تحت پوشش مهیا کند.

 با توجه به افزایش تعرفه‌های پزشکی و سایر عوامل تأثیرگذار که منجر به افزایش بیش از ۸۰ درصدی نرخ حق بیمه‌های درمان تکمیلی از سوی شرکت‌های بیمه‌گر شد، صندوق اعتباری هنر در طرح بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تلاش کرد مبلغ کمتری از این افزایش به هنرمندان تحمیل شود و با وجود محدودیت های منابع، سهم بیشتری از حق بیمه درمان تکمیلی را متقبل شود و توسط صندوق پرداخت نماید.

انتهای پیام
captcha