برگزیدگان مسابقات قرآن اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان معرفی شدند
کد خبر: 4168042
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

برگزیدگان مسابقات قرآن اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان معرفی شدند

مسابقات روخوانی قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان و شعب شهرستان‌ها در دو بخش پسران و دختران با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار شد.

مسابقات روخوانی قرآن ویژه فرزندان کارکنان اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان، به‌منظور ترویج فرهنگ و انس با قرآن مسابقات روخوانی قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان و شعب شهرستان‌ها در دو بخش پسران و دختران و در دو رده سنی ۶ تا ۹ سال و ۹ تا ۱۴ سال، روز گذشته، 18 شهریورماه در اداره‌کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

بیش از ۳۰ نفر از فرزندان کارکنان این نهاد در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند که شرکت‌کنندگان مرکز استان به‌صورت حضوری و متقاضیان شهرستانی با ارسال ویدئوهای تلاوت خود در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

در بخش دختران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال به ترتیب زینب خدابخشی، آرمینا یاراحمدی و مانیا منصوری، در بخش دختران در رده سنی ۶ تا ۹ سال، کوثر حیدری وفا، کیمیا دادگر و یاسمین نورمرادی، در بخش پسران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، علی میرزایی، محمدطاها ندری و مشترک علی‌اکبر شاکرمی و محمدجواد سرلک و در بخش پسران در رده سنی ۶ تا ۹ سال علیرضا شاهمرادی، امیرمهدی قربانی و دانیال خوشنام مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha