کتاب «نسیم باطراوت از سیره رضوی» به زبان انگلیسی چاپ شد
کد خبر: 4168319
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
به همت مدیریت زائران غیرایرانی حرم رضوی

کتاب «نسیم باطراوت از سیره رضوی» به زبان انگلیسی چاپ شد

در آستانه ایام شهادت حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع)، کتاب «نسیم باطراوت از سیره رضوی» پس ازترجمه به زبان انگلیسی چاپ و در دسترس زائران انگلیسی زبان حرم مطهر رضوی قرار گرفت.

کتاب «نسیم باطراوت از سیره رضوی» به زبان انگلیسی چاپ شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری، مدیریت زائران غیرایرانی حرم رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی شناسایی و نیازسنجی زائران غیرایرانی است که در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مبنی بر گسترش فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) به ویژه، ولی نعمتمان امام رضا(ع)، کتاب «نسیم با طراوت از سیره رضوی» توسط مدیریت زائرین غیرایرانی به زبان انگلیسی ترجمه شد و هم اکنون در یک هزار نسخه به چاپ رسیده و آماده اهدا به زائران انگلیسی زبان است.

وی افزود: محتوای فارسی این کتاب بخش‌هایی از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری است که توسط مؤسسه صهبا گردآوری شده است. این کتاب علاوه بر نگاهی گذرا به زندگی امام رضا(ع) و بیان سیره مبارزاتی این امام همام، به ارائه پیشینه مبارزه و گونه‌های مختلف مبارزه ایشان اعم از تقیه، مبارزه سیاسی، علمی و تبلیغاتی می‌پردازد و در ادامه تحلیلی از ولایتعهدی ایشان در دوره مأمون ارائه می‌کند و به تشریح وضعیت تشیع و شیعیان در دوره ولایتعهدی حضرت می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha