دیدار با خانواده معظم شهدا، ارج نهادن به رشادت‌های شهیدان است
کد خبر: 4170832
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
مدیرخانه قرآن و عترت «یاوران ولایت زابل»:

دیدار با خانواده معظم شهدا، ارج نهادن به رشادت‌های شهیدان است

حجت‌الاسلام محمود وحیدی‌راد گفت: شهیدان در ۸ سال دفاع مقدس با نثار جان شیرین خود در راه خدا، به عزت ایران اسلامی و اقتدار آن افزودند و اکنون برما لازم است تا به پاس ارج نهادن به رشاد‌های آنان به دیدار خانواده‌های ایشان رفته و از مسائل و مشکلات‌شان با خبر شویم.

دیدار با خانواده شهید دولتی در زابلحجت‌الاسلام محمود وحیدی‌راد مدیر خانه قرآن و عترت «یاوران ولایت» زابل، صبح امروز یک‌شنبه دوم مهرماه، در حاشیه دیدار با خانواده شهید دولتی از شهدای بخش مرکزی این شهرستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: شهیدان همان انسان‌های پاک سرشتی بودند که خالصانه در راه معبود گام برداشته و برای رسیدن به حق، بر اعتقادخود ایستادند و جان دادند.
وی ادامه داد: آن‌ها رفتند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم و امروز با عزت و اقتدار در دنیا در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم و از هیچ قدرتی نترسیم، دفاع از میهن، عزت و شرف کار بسیار با ارزشی است که فقط از عهده مردان خدا برمی‌آید.
 
مدیر خانه قرآن و عترت «یاوران ولایت» زابل اضافه کرد: شهیدان در ۸ سال دفاع مقدس با نثار جان شیرین خود در راه خدا، به عزت ایران اسلامی و اقتدار آن افزودند و اکنون برما لازم است تا به پاس ارج نهادن به رشاد‌های آنان به دیدار خانواده‌های ایشان رفته و از مسائل و مشکلات‌شان با خبر شویم.
 
حجت‌الاسلام وحیدی‌راد ادامه داد: پایمردی و استقامت در دفاع از میهن اسلامی چه در دوران دفاع مقدس چه بعد از آن، توسط رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدای عزیز صورت گرفته است، قدردانی از این رشادت‌ها و دلاورمردی‌های صورت گرفته توسط همه این عزیزان حتی اگر با دادن یک شاخه گل باشد بر همه ما لازم است.
 
لازم بذکر است در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زابل، مدیرخانه قرآن و عترت یاوران ولایت و بخشدار مرکزی زابل با خانواده شهید دولتی از شهدای روستای اسکل از توابع بخش مرکزی زابل صورت گرفت، از این خانواده تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام
captcha