کار جهادی؛ نیاز امروز کشور است
کد خبر: 4172132
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
سردار ریحانی:

کار جهادی؛ نیاز امروز کشور است

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه کار جهادی یعنی ما می‌توانیم و آن نیاز امروز کشورمان است، گفت: امروز ایران در جایگاهی قرار دارد که در انجام هیچ یک از پروژه‌های خود به کارشناسان و مهندسان خارجی نیاز ندارد.

سردار بهمن ریحانی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه امروز شنبه ۸ مهرماه در مراسم افتتاح غیر هم سطح‌سازی میدان سپاه پاسداران که با حضور استاندار و شهردار کرمانشاه در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به یک فراز بلندی از موفقیت و پیشرفت در تمامی بستر‌ها رسیده است، اظهار کرد: امروز ایران در جایگاهی قرار دارد که در انجام هیچ یک از پروژه‌های خود به کارشناسان و مهندسان خارجی نیاز ندارد.

وی با بیان اینکه خودکفایی کشور موجب عصبانیت دشمن شده است، افزود: قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان یک قرارگاه جهادی در کمک‌رسانی به انجام پروژه‌های بزرگ با توجه به توانمندی و عزم بالا و موفقیت‌های چشمگیر در لیست تحریم‌ها قرا گرفت چرا که به لحاظ پیشرفت در خط مقدم سازندگی کشور قرار داشته است.

سردار ریحانی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا قرارگاه خوشنامی در داخل و خارج از مرزهاست و با این وجود در هیچ پروژه‌ای به کمک خارجی نیاز نداریم.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه در تمامی عرصه‌ها پیشرفت داشته‌ایم، گفت: این پیشرفت‌ها در سایه خودباوری به دست آمده است.

وی افزود: امروز با صرف فعل «ما می‌توانیم» و با تکیه بر علم پیشرفت‌های عظیمی به دست آورده‌ایم و همه این‌ها در مجموع حاصل دوران دفاع مقدس است.

ریحانی اظهار کرد: نیاز امروز کشور به کار جهادی ضروری است و کار جهادی «ما می‌توانتیم» است. قرارگاه خاتم در سنگر پیشرفت و توسعه کشور نقطه مقابل تمام تحریم‌هاست.

انتهای پیام
captcha