تولید ۱۵۰۰ عنوان اثر توسط ناشران دفاع مقدس
کد خبر: 4173689
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

تولید ۱۵۰۰ عنوان اثر توسط ناشران دفاع مقدس

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: از اولین کنگره هشت هزار شهید استان همدان تا کنگره دوم که در حال برگزاری است، بیش از یک هزار و 500 عنوان اثر توسط ناشران دفاع مقدس تولید شده است که این رقم در این زمان قابل توجه است.

علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران،به گزارش ایکنا از همدان، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، 15 مهرماه در آیین افتتاحیه داوزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در همدان اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، همدان در موضوع دفاع مقدس سرآمد است. مردم همدان در عرصه تولید کتاب دفاع مقدس نویسندگان سرآمدی دارد، بنابراین با دلی گرم و اطمینان استان همدان را برای این موضوع انتخاب کردیم و ناشران را هم برای حضور در این نمایشگاه دلگرم کردیم.

وی با اشاره به اینکه از کنگره گذشته تا این نمایشگاه بیش از یک هزار و 500 عنوان اثر توسط ناشران دفاع مقدس تولید شده است، تصریح کرد: این رقم در این زمان قابل توجه است که نشان می‌دهد نمایشگاه دفاع مقدس در روحیه ناشران برای تولید، در روحیه راویان برای روایت و در نویسندگان برای تدوین اثرگذار است.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران تأکید کرد: مفاهیم اسلام مانند عطر گل‌های بهاری است که در همه جا پخش می‌شود؛ تفکر بسیجی توسط امام(ره) صادر شد که امروزه ترویج این تفکر را در کشورهای گوناگون همچون لبنان، فلسطین، عراق و سوریه شاهد هستیم. امروز در این نمایشگاه ما میزبان عناوین متعددی هستیم، همچنین شاهد روحیه دفاع مقدس و مقاومت خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha