دیدار فرمانده قرارگاه خاتم‌ الانبیا(ص) با استاندار آذربایجان غربی
کد خبر: 4177210
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

دیدار فرمانده قرارگاه خاتم‌ الانبیا(ص) با استاندار آذربایجان غربی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیا(ص) ضمن حضور هیئت همراه با استاندار آذربایجان غربی دیدار و با وی گفت‌وگو کرد.

سردار عبدالرضا عابدی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاءبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار عبدالرضا عابدی فرمانده قرارگاه خاتم‌ الانبیا(ص) با حضور هیئت همراه شب گذشته، 30 مهر در دیدار با محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است که برای فعالیت در این زمینه‌ها اعلام آمادگی‌ می‌کنیم.

وی هدف قرارگاه خاتم را اهتمام برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: هر اقدامی چنانچه به توسعه امنیت و بهبود معیشت شهروندان کمک کند ما از انجام دادن آن استقبال می‌کنیم.

عابدی با بیان اینکه قرارگاه خاتم تجهیزات مدرن بسیاری برای عمران و آبادانی تهیه کرده و در اختیار دارد، گفت: بنابراین می‌توانیم در زمینه طرح‌های مطالعاتی و طراحی پروژه و اجرا در کنار مسئولان و شهروندان باشیم.

استاندار آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات سپاه در شئون مختلف، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شاهد اجرای پروژه بزرگ انتقال آب در استان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های زیست‌محیطی غرب آسیا بودیم که توسط این قرارگاه انجام شد و موفقیت‌آمیز بود.

وی اهتمام برای ساخت پل، ابنیه و راه‌های متعدد به ویژه در شمال آذربایجان غربی، بهره‌برداری از ظرفیت‌های کنونی در بخش معادن و صنایع و بهره‌مندی از راه‌آهن با همراهی قرارگاه خاتم را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام
captcha