اعلام فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال دانشگاه علوم و معارف قرآن در البرز
کد خبر: 4178335
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

اعلام فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال دانشگاه علوم و معارف قرآن در البرز

فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال در حوزه‌های مختلف علوم و معارف قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در البرز اعلام شد.

چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در استان البرز اعلام شد.

این دوره ویژه عموم اندیشمندان قرآن پژوه (اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و ...) همزمان با هفته پژوهش به صورت بین‌المللی برگزار می شود و علاقه‌مندان باید برای شرکت در آن باید ضمن ثبت مشخصات خود در نشانی www.quran.ac.ir، یک نسخه از اثر چاپ شده خود را به دبیرخانه جایزه کتاب قرآنی سال به آدرس: قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید میثمی، جنب امامزاده احمد میانی، سازمان مرکزی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، مدیریت کتابخانه‌ها و انتشارات به کد پستی ۳۷۱۹۱۵۴۴۳۶ ارسال کنند.

چهارمین دوره کتاب قرآنی سال دانشگاه علوم و معارف قرآن با محوریت حمایت از پژوهش‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی در سطح بین‌الملل برای پاسخگویی به نیاز‌های پژوهشی جهان اسلام، شبهه‌شناسی و تأویلات قرآنی، مطالعات ادبی و زبان‌شناختی قرآن کریم، مطالعات نظام‌سازی قرآنی، حکمرانی اسلامی و آینده‌پژوهی برگزار می‌شود وعلاقمندان برای شرکت در این رویداد تا اول آذرماه می‌توانند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است از برگزیدگان روز ۲۵ آذرماه در هفته پژوهش تقدیر می‌شود که مکان برگزاری اختتامیه همایش متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha