منطق انقلاب در دستان پر قدرت مقاومت ظهور یافته است
کد خبر: 4179744
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

منطق انقلاب در دستان پر قدرت مقاومت ظهور یافته است

معاون فرهنگی اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه روح مقاومت و پایداری در برابر ظلم استکبار جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی‌ است، گفت: این منطق انقلاب است که در دستان پر قدرت مقاومت ظهور و بروز یافته است.

سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح امروز، ۱۳ آبان‌ماه در مراسم سخنرانی پایانی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمان با اشاره به جنایات استکبار جهانی در غزه، ایران، لبنان، افغانستان، عراق و... گفت: عده‌ای تبهکار بر انگلیس، فرانسه، انگلیس، آمریکا حکمرانی می‌کنند و در خط مقدم آنها اسرائیل است.

وی با بیان اینکه بیشتر کشورهای عضو ناتو و آمریکا با اسرائیل همکاری می‌کنند، افزود: آنها تاب و توان مقابله با گروه‌های مقاومت را ندارند. گروه کوچک حماس که جان پناه مردم غزه و به‌دنبال حق‌طلبی و آزادی‌سازی کشورهای خود هستند و دشمن حریف این گروه کوچک نشده لذا به سراغ زنان و کودکان رفتند و خانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و دانش‌آموزان را زیر بمباران خود قرار می‌دهند و امروز مردم غزه زیر آوار هستند و امکانات حداقلی برای کمک به آنها وجود ندارد.

سردار شکارچی تصریح کرد: امروز بزرگترین موفقیت جهان اسلام بعد از عملیات طوفان‌ الاقصی، اجماع ملت‌های جهان علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل است. این روح مقاومت و پایداری در برابر ظلم استکبار جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی‌ است که به مستضعفان جهان هدیه شده که در برابر ظلم می‌ایستند.

وی ادامه داد: شک نکنید و نگران نباشید زیرا راهی جز فرو پاشی اسرائیل و استکبار باقی نمانده و امروز کشتار مردم غزه برای بازیابی روحیه ارتش شکست خورده اسرائیل است که هیبت او شکسته شد و دیگر هیچ ابهتی در بین مردم ندارد. اسرائیل و حامیانش در باتلاق فروپاشی فرو می‌روند و وعده خداوند محقق می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استکبار بیش از ۷۰ سال برای توسعه اسرائیل و تصرف سرزمین‌های اسلامی تلاش و سرمایه‌گذاری کرد، افزود: در طوفان الاقصی همه این تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها از بین رفت.

وی اظهار کرد: امروز آمریکا حتی در نظم نوین جهانی جایگاهی ندارد. پرچم اسلام به اهتزار درآمده، وحدت شکل گرفته و حتی اگر دولت‌ها با ملت‌های خود با برای دفاع از فلسطین همراهی نکنند این رژیم کوک‌کش و بی‌رحم به همراه حامیانش به باتلاق فروپاشی فرو می‌رود.

سردار شکارچی در پایان با بیان اینکه ملت بزرگ ایران از شهدایی همچون حاج قاسم آموخته‌اند که در مقابل ظلم و زورگویی باید با اقتدار ایستاد و جنگید، گفت: این منطق انقلاب است که در دستان پر قدرت مقاومت ظهور و بروز یافته است. همه ارتش‌های استکبار در مقابل یک گروه مقاومت زانو زده‌اند و از مقابله با آن وحشت دارند لذا مردم، کودکان و زنان را هدف قرار داده‌اند اما پیروزی از آن فلسطین است و وعده خداوند برای نابودی باطل و پیروزی حق عملی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha