شکست صهیونیست به واقعه افتخارآمیزی در تاریخ ملت فلسطین تبدیل می‌شود
کد خبر: 4180983
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

شکست صهیونیست به واقعه افتخارآمیزی در تاریخ ملت فلسطین تبدیل می‌شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: به فضل الهی شکست صهیونیست از فلسطین به واقعه‌ای افتخارآمیز در تاریخ ملت فلسطین تبدیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کرمانشاه با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی در همه حالات و لحظات زندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شهید تهرانی‌مقدم پدر صنعت موشکی ایران، افزود: یاد و خاطره همه شهدای عزیز را گرامی می‌داریم به ویژه این شهید والامقام که ایام سالگرد شهادت ایشان بود و لذا به روان پاک همه شهدای سرافراز به ویژه شهید تهرانی‌مقدم درود و صلوات نثار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام غفوری به روز بزرگداشت مرحوم آیت‌الله علامه طباطبایی(ره) در روز ۲۴ آبان اشاره و اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله علامه طباطبایی(ره) مرد بزرگی که می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای حوزه‌های علمیه و هم جامعه باشد ایشان شخصیتی بزرگ، مردی عارف، فیلسوف و دانشمند بود که حقایق را آن‌چنان که هست می‌دید.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ایشان صاحب تفسیر شریف المیزان و کتب متعددی در شناخت سیره پیامبر مکرم اسلام و معرفی تفکر شعیه هستند و از جوانان دعوت می‌کنیم کتاب شیعه در اسلام اثر علامه طباطبایی را مطالعه کنند.

وی با ابراز نگرانی از میزان مطالعه کتاب در کشور، گفت: متأسفانه وضعیت کتاب‌خوانی و میزان مطالعه در کشور ما جای نگرانی دارد.

حجت‌الاسلام غفوری با یادآوری ۲۲ آبان سالروز اولین تحریم آمریکا در سال ۱۳۵۸ علیه ملت ایران، افزود: آمریکا در تمامی زمینه‌ها از هیچ دشمنی علیه مردم ایران کوتاهی نکرده و اگر کاری انجام نداده مطمئن باشد نتوانسته است.

امام جمعه کرمانشاه با محکومیت جنایات صهیونیست در غزه، اظهار کرد: این روز‌ها جزء تلخ‌ترین روز‌ها برای جهان بشریت است و حوادثی که در غزه در حال وقوع است که البته این یک روی سکه است و ۷۵ سال است که ما علیه ملت مظلوم فلسطین شاهد این جنایت‌ها هستیم و این جنایات در خاطره ملت‌ها زنده است.

حجت‌الاسلام غفوری افزود: به فضل الهی شکست صهیونیست از فلسطین به واقعه‌ای افتخارآمیز در تاریخ ملت فلسطین تبدیل خواهد شد.

وی جنایات گسترده رژیم کودک‌کش اسرائیل را نشانه ضعف آنان دانست و اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که کار دیگری از دست صهیونیست ساخته نیست و شاهد بی‌آبرویی و بی‌اعتباری صهیونیست و اربابش هستیم و به فضل و یاری خدا برتری نظامی در غزه در دست مبارزان فلسطینی است که منشأ نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha