یادواره شهید زین‌الدین و ۶ هزار و ۹۰ شهید استان قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4181638
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

یادواره شهید زین‌الدین و ۶ هزار و ۹۰ شهید استان قم برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر امام علی‌ابن ابی‌طالب(ع)‌ در دوران دفاع مقدس و ۶ هزار و ۹۰ شهید استان قم، در مجتمع امام خمینی(ره)‌ گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه استان قمبه گزارش ایکنا از قم، مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه استان قم در نشست خبری یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین و 6 هزار و 90 شهید استان قم که صبح امروز 22 آبان‌ماه در سالن جلسات ساختمان آیت‌الله سعیدی برگزار شد، بیان کرد: همه ساله در آستانه سالگرد شهادت شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر امام علی‌ابن ابی‌طالب(ع)‌ در دوران دفاع مقدس، یادواره‌ شهدای استان قم برگزار می‌شود که به دلیل برگزاری باشکوه کنگره پارسال، توقع این است که امسال نیز برنامه متفاوتی علی‌رغم اینکه کنگره نیست، برگزار شود.

وی افزود: مجری برنامه امسال ناحیه امام حسن مجتبی(ع) پردیسان است و با توجه به اینکه ایام یادواره نزدیک میلاد حضرت زینب(س) است تصمیم بر این شد رنگ و بوی یادواره، ولادتی باشد و سین برنامه نیز عمدتاً هنری، تئاتر، سرود و است و محوریت برنامه سخنرانی نیست تا برنامه جذاب و جوان پسند و با محوریت وحدت و امیدآفرینی باشد.

کبیری‌پور ابراز کرد: این یادواره روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه در حسینیه امام خمینی(ره) گلزار شهدا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود، به علاوه ویژه برنامه شب شیدایی به عنوان مقدمه یادواره، در ۲۴ آبان‌ماه در همین مکان از ساعت ۱۹ با حضور و روایت‌گری حسین یکتا، حسین جوشقانیان، حسین کاجی، محمود پاک‌نژاد و با مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در جهت بزرگداشت شهدای غزه نیز، 6 غرفه محتوایی در ورودی گلزار شهدا در روز برگزاری یادواره و سرود هزار و 200 نفره نیز در بین قبور مطهر شهدا قبل از آغاز برنامه برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: روز جمعه از یک ویژه برنامه خاص برای اولین بار رونمایی خواهد شد که از مردم دعوت می‌کنیم برای آگاهی از جزئیات بیشتر و تماشای آن در این یادواره حضور پیدا کنند.

وی در پایان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لزوم گرامیداشت یاد شهدای فلسطین، گفت: در این روزها شاهد شدیدترین جنایت‌ها و نسل کشی در نوار غزه هستیم،‌ این فاجعه به اندازه‌ای دردناک است که مردم خود کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را هم به واکنش واداشته و فطرتشان را بیدار کرده‌است.

انتهای پیام
captcha