برگزاری اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره «پایان‌نامه‌های دینی و قرآنی» کشور در رفسنجان
کد خبر: 4181907
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶

برگزاری اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره «پایان‌نامه‌های دینی و قرآنی» کشور در رفسنجان

همزمان با سالروز احراز هویت شهید مهدی تحویلیان، آیین اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی «پایان‌نامه‌های دینی و قرآنی» کشور در رفسنجان برگزار شد و برترین‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره پایان‌نامه‌های دینی و قرآنیبه گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با سالروز احراز هویت شهید مهدی تحویلیان، آیین اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی «پایان‌نامه‌های دینی و قرآنی» کشور از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با همکاری دانشگاه ولی‌عصر(عج) شهرستان رفسنجان شامگاه، ۲۳ آبان‌ماه در رفسنجان برگزار شد و برترین‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم با رأی هیئت داوران، در بخش رساله، رساله «بازتاب عقلانیت در هنجارهای اجتماعی مبتنی بر آراء علامه طباطبایی و رشید رضا» از بهزاد جلالوند از دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم رتبه اول، رساله «بررسی تحلیلی نظریه نظم متقارن در تبیین همبستگی آیات قرآن» از حمیدرضا فاضلی از دانشگاه یزد رتبه دوم و رساله «نظریه ایمان اجتماعی» از سیده شیما انوشه از دانشگاه قرآن و حدیث رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش پایان‌نامه‌ها، پایان‌نامه «روش‌شناسی آیت‌الله جوادی‌آملی» از مهسا علیداد ابهری از دانشگاه علامه طباطبایی و پایان‌نامه «تدوین الگوی ارتباطی والد فرزند» از منصوره جعفری از دانشگاه اصفهان رتبه اول را به دست آوردند.

پایان‌نامه «واکاوی چالش‌های سند ۲۰۳۰ بر سبک زندگی خانواده تراز از منظر قرآن کریم» از زینب جعفری از دانشکده علوم قرآنی قم و پایان‌نامه «مفهوم‌سازی انگیزش شوق به مرگ» از زهره شریعت‌ناصر از دانشکده هدی رتبه دوم را کسب کردند و پایان‌نامه «بازشناسی مفهوم دیگرخواهی» از مریم زارع گاریزی از دانشگاه تهران نیز رتبه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام
captcha