اختتامیه مسابقه حفظ قرآن ستاد نماز جمعه خرم‌آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4182356
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

اختتامیه مسابقه حفظ قرآن ستاد نماز جمعه خرم‌آباد برگزار می‏‌شود

آیین اختتامیه سومین جشنواره و مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز جمعه استان لرستان، شنبه، ۲۷ آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود.

مسابقه حفظ قرآن ستاد نماز جمعه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین اختتامیه سومین جشنواره و مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز جمعه استان لرستان، شنبه، ۲۷ آبان‌ماه به‌مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب‌کبری(س) از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و امام ‌جمعه خرم‌آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان برگزار می‌شود که اجرای گروه سرود، قرائت اشعار، سخنرانی، مولودی‌خوانی و تقدیر از برگزیدگان از برنامه‌های آن است.

در این برنامه که به‌ همت دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان لرستان، کارگروه کودکان، نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان برگزار خواهد شد، از داوران و برگزیدگان جشواره، مربیان و اساتید طرح حفظ مجازی قرآن کریم تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha