پذیرش و ثبت تقاضای حضور در جشنواره تئاتر کودک آغاز شد
کد خبر: 4182520
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

پذیرش و ثبت تقاضای حضور در جشنواره تئاتر کودک آغاز شد

متقاضیان شرکت در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان می‌توانند از 27 آبان نسبت به ثبت تقاضای حضور اقدام کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی، فرایند ثبت تقاضای حضور در جشنواره بیست‌وهشتم تئاتر کودک و نوجوان در تارنمای icy.theater.ir آغاز شد.

کارگردانان و متقاضیان حضور در بخش‌های «تئاتر خردسال»، «تئاتر کودک»، «تئاتر نوجوان»، «تئاتر خیابانی» و «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» می‌توانند از 27 آبان با تکمیل فرم هر بخش و مطالعه دقیق فراخوان نسبت به ثبت درخواست حضور در جشنواره اقدام کنند.

آخرین مهلت انجام فرایند ثبت تقاضا در بخش‌های «تئاتر خردسال»، «تئاتر کودک»، «تئاتر نوجوان» و «تئاتر خیابانی»؛ 5 دی و آخرین مهلت برای انجام فرایند ثبت تقاضا در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی اول دی سال جاری اعلام شده است.

مطابق گاه‌شمار جشنواره؛ معرفی آثار برگزیده مرحله اول مسابقه نمایشنامه‌نویسی 25 دی و معرفی آثار برگزیده بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی 5 دی خواهد بود.

پذیرش و ثبت تقاضای حضور در جشنواره تئاتر کودک آغاز شد

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری امیر مشهدی‌عباس از اول تا شش اسفند در شهر اردکان استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha