همایش تجلیل از مدافعان و جهادگران سلامت در زهک برگزار شد
کد خبر: 4184135
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

همایش تجلیل از مدافعان و جهادگران سلامت در زهک برگزار شد

همایش تجلیل از مدافعان و جهادگران عرصه سلامت با حضور امام‌ جمعه شهرستان زهک و مسئولان محلی، گروه‌های جهادی و جمعی از بسیجیان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زهک برگزار شد.

همایش تجلیل از مدافعان و جهادگران سلامت در زهکبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک، شنبه، 4آذرماه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین پوراندخت، امام‌ جمعه شهرستان زهک ضمن تبریک هفته بسیج به نقش این نیروی مخلص پرداخت و گفت: نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اقتصادی، عمرانی و علمی، بهداشتی و خدماتی و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در خط مقدم تلاش جهادی قرار دارند، بسیج، عامل اقتدار همه جانبه ایران و لشکر ولایت در عرصه دفاع و خدمت است.
 
وی سلامت را یک نعمت الهی دانست و بیان کرد: سلامتی برای آسایش، فعالیت شغلی، عبادت و خدمت از اهمیت بالایی برخوردار است که حفظ سلامت در دین مبین اسلام به عنوان یک واجب اهم به‌شمار آمده است.
 
رفیق‌دوست، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک نیز ضمن تبریک هفته بسیج مطرح کرد: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست، نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن یقیناً از برکات و الطاف خداوند متعال بود.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک با اشاره به نقش و اهمیت کانون بسیج جامعه پزشکی در عرصه سلامت، گفت: مردم مناطق محروم و کم برخوردار در بسیاری از موارد قادر به مراجعه به مراکز درمانی نیستند و حضور جهادگران سلامت در این مناطق می‌تواند مثمر ثمر باشد، درمان‌های تخصصی نیز برای این عده انجام می‌شود.
 
گفتنی‌ است، در پایان مراسم از گروه‌های جهادی و فعالان عرصه سلامت تجلیل شد.
 
انتهای پیام
captcha