تربیت مدرس طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4186341
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

تربیت مدرس طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن برگزار می‌شود

دوره تربیت مدرس طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن از سوی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین «ویژه آقایان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره تربیت مدرس طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن از سوی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین و با همکاری دفتر نشر و حفظ آثار مقام معظم رهبری «ویژه آقایان» برگزار می‌شود.

عضو بودن در شبکه تربیتی یا آشنا با شبکه تربیتی بسیج صالحین، داشتن حداقل سه سال سابقه تدریس در مراکز آموزشی، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های مرتبط یا معادل حوزوی آن(سطح ۲) و یا دوره‌های هم عرض پودمانی، تسلط نسبی به اندیشه امامین انقلاب، توانمند، با انگیزه و وقت‌گذار برای تدریس بعداز اتمام دوره و همچنین آشنابودن با اصول مخاطب‌شناسی و کلاس‌داری ازجمله شرایط حضور در این دوره اعلام شده است.

حضور در این دوره رایگان است که به مدت ۵ روزه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود. در پایان این دوره نیز مدرک گواهی تدریس با مشارکت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خامنه‌ای و سازمان بسیج مستضعفین اعطا می‌شود. دعوت به تدریس در دوره‌های اندیشه اسلامی بسیج (داناشو) ازدیگر مزایای این دوره است.

این دوره به شکل حضوری شامل ۴۰ ساعت متمرکز به مدت ۵ شبانه‌روز و غیرحضوری به مدت ۱۰۰ ساعت به صورت مجازی و کارخواست آموزشی و پژوهشی است. مدرسین بعد از اتمام دوره حضوری متعهد به تدریس ۱۵۰ ساعت هستند.

منبع آزمون این دوره کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن است و زمان آزمون ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۲، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ اعلام شده است. این آزمون در این تاریخ به مدت ۶ ساعت فعال خواهد بود.

شیوه این آزمون به صورت برخط است و پیوند(لینک) آزمون برای داوطلبان پیامک می‌شود. داوطلبان می‌توانند فقط یکبار وارد لینک شده و به مدت ۴۵ دقیقه به سوالات پاسخ دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/GEXFxrDc به این مسابقه ورود کنند.

انتهای پیام
captcha