۹ دی‌ماه روز بصیرت مردم ایران اسلامی
کد خبر: 4190773
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

۹ دی‌ماه روز بصیرت مردم ایران اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و از ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی است.

مراسم گرامیداشت ۹ دی در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص)
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) این روز را یادآور حماسه مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت‌فقیه دانست و اظهار کرد: توطئه دشمنان در ۹ دی نقش برآب شد و مردم استان کرمانشاه در این روز حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که نشان از بصیرت دینی مردم داشت.
 
وی افزود: ۹ دی فراموش‌ناشدنی است و پیام اصلی مردم در این روز پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی به ویژه عاشورای حسینی و نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام جلیلیان تصریح کرد: مردم در روز ۹ دی تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری را به نمایش گذاشتند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یوم‌الله ۹ دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه آمریکایی و صهیونیستی است و نباید فراموش شود یکی از فتنه‌های دشمن در برخی از مناسبت‌های مهم و تاریخ‌ساز به فراموشی سپرده شدن آن‌هاست.
 
در پایان این مراسم با قرائت قطعنامه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی محکوم و با شعار «مرگ بر اسرائیل» توقف جنایات غزه فریاد زده شد.
انتهای پیام
captcha