نمایشگاه نقاشی‌خط نسل نو در کوشک باغ هنر
کد خبر: 4195073
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

نمایشگاه نقاشی‌خط نسل نو در کوشک باغ هنر

نسل نو به روایت محمد بخشی‌زاده با 80 اثر از 9 بانوی هنرمند نقاشی‌خط ­کار 4 تا 10 بهمن در کوشک باغ هنر برگزار خواهد شد.

کوشک باغ هنر

به گزارش ایکنا، نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط با عنوان «نسل نو» روز چهارشنبه 4 بهمن ۱۴۰۲ از ساعت 16 تا 19 در نگارخانه کوشک باغ هنر گشایش خواهد یافت. در این نمایشگاه که با همکاری کوشک باغ هنر و پایگاه هنری نقطه الف برگزار می‌شود 80 اثر از 9 بانوی هنرمند به نمایش در خواهد آمد.

بخشی‌زاده نمایشگاه‌گردان این رویداد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جمعی از هنرمندان جوان و فعال در رشته نقاشیخط است که می­‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور از بهترین هنرمندان فعال در این رشته باشند.

وی افزود: معیار انتخاب هنرمندان این نمایشگاه علاوه بر تایید اساتید صاحب‌نظر، جوان بودن و صد البته دید حرفه‌­ای به هنر است.

فائزه استادمحمد، مهرنوش روزبهانی، مونا رویان، سحرسادات سیادتیان، محیا شایسته مجد، ستاره عامری، مهرک عبدالصالحی، سمانه عسگری و مریم  مومنـی هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه به ارائه اثر پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه قادرند تا تاریخ 10 بهمن همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 10 تا 17 به نشانی تهران، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، ورودی کتابخانه ملی، بلوار شهدای بانک مرکزی، جنب خانه شعر و ادبیات، کوشک باغ هنر مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha