رزمایش «ایران قوی- حضور حداکثری» در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4195824
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

رزمایش «ایران قوی- حضور حداکثری» در ارومیه برگزار شد

مجتبی حاجی‌زاده گفت: مشارکت مردم در انتخابات جلوه‌ای از عشق ملت به نظام است.

مجتبی حاجی‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مجتبی حاجی‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 4بهمن در افتتاحیه رزمایش «ایران قوی – حضور حداکثری» که در کانون جوانان بسیج ارومیه با حضور فعالان فرهنگی و هنرمندان همچنین سرشبکه‌های حلقه‌های صالحین برگزار شد، گفت: مشارکت مردم و حضور پرشور در انتخابات جلوه‌ای از عشق ملت به نظام اسلامی است.

وی به نقش موثر و کلیدی فعالان فرهنگی و هنری برای برپایی انتخابات باشکوه اشاره کرد و بیان داشت: تلاشگران این عرصه لازم است ضمن اینکه از جانبداری تعصب‌گونه از یک فرد و جریان خاص پرهیز می‌کنند معیارهای انتخاب اصلح را نیز برای مردم بیان کنند.

 وی ادامه داد: افرادی که ارزش‌های دینی را تخریب نکرده و آرمان‌های انقلاب را زیرسوال نمی‌برند، به جای تخریب بقیه کاندیداها برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند، همچنین به جای دلسرد کردن مردم واقعیت‌ها اعم از موفقیت‌ها و ناکامی‌ها را مطرح می‌کنند، از جمله افرادی هستند که باید در انتخاب فرد اصلح سوابق آنها را بررسی کرد.

حاجی‌زاده صدقت در گفتار و رفتار، تلاش برای تقویت وحدت ملی، مطرح کردن وعده‌های عملی و قابل‌اجرا، پرهیز از تبلیغات پرهزینه را ویژگی‌های یک فرد شایسته برشمرد و گفت:  نخبگان و خواص باید برای شناخت فرد اصلح به مردم کمک کنند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: جریان‌های حامی غرب درصدد هستند فضای انتخابات را سرد و مردم را نسبت به این رویداد بی‌رغبت نشان دهند و برخی نیز به دنبال ایجاد بحران و فضای دوقطبی در جامعه هستند بنابراین باید همواره هوشیار باشیم و اجازه ندهیم نشاط سیاسی جای خود را به التهاب و ناآرامی بدهد.

انتهای پیام
captcha