جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4201259
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در گرگان برگزار شد

در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی جشن تکلیف رأی اولی‌ها و در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه، جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان‌های گرگان، آق‌قلا و کردکوی در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد.

جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، جشن بزرگ رأی اولی‌ها، امروز، دوم اسفندماه با حضور استاندار گلستان، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، مسئولان استانی و شهرستانی و حضور پرشور دانش‌آموزان دختر مدارس گرگان، آق‌قلا و کردکوی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: رأی اولی‌ها با حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات برای اولین بار تجربه شیرین و طعم جدیدی را به عنوان یک فرد بالغ از نظر سیاسی و اجتماعی کسب می‌کنند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ضمانت تداوم انقلاب، حضور پررنگ دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات است، تصریح کرد: رأی اولی‌ها با مشارکت در انتخابات، مسئولیت‌پذیری خود را در قبال جامعه و نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت کشور به نمایش می‌گذارند.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک به دانش‌آموزان رأی اولی برای رسیدن به جشن تکلیف سیاسی، گفت: رأی اولی‌ها موتور محرک جامعه بوده و با حضور در پای صندوق‌های رأی، شور و نشاط انتخابات را دوچندان می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه ۲۳ هزار دانش‌آموز رأی اولی آماده حضور در پای صندوق‌های رأی بوده و مشارکت در انتخابات سال جاری را تجربه خواهند کرد، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی در آینده کشور نقش داشته و باید با حضور و بهترین انتخاب نقش خود را در سرنوشت کشور به‌ درستی ایفا کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم استاندار گلستان به همراه دانش‌آموزان به صورت نمادین اقدام به رأی‌ریزی کرد.

انتهای پیام
captcha