دعوت از هنرمندان برای حضور در انتخابات امروز
کد خبر: 4202680
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

دعوت از هنرمندان برای حضور در انتخابات امروز

صندوق اعتباری هنر و موسسه هنرمندان پیشکسوت در پیام‌هایی جداگانه از اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

به گزارش ایکنا؛ صندوق اعتباری هنر و موسسه هنرمندان پیشکسوت هنرمندان را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در این زمینه سیدمجیدپوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر شامگاه پنجشنبه، ۱۰ اسفند با صدور پیامی از اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن پیام ارسالی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بدین شرح است:

«ایران اسلامی ما در کوران حوادث تاریخی و در تمام برهه‌ها، با نقش‌آفرینی مردم غیور و همیشه در صحنه چنان سربلند و استوار بر قله‌های افتخار ایستاده و پرچم سه رنگش همواره در اهتزاز مانده که جهان و جهانیان را در حیرت فرو برده است.

اکنون که در آستانه همایشی از جنس غرور و سلحشوری هستیم شایسته است مثل دوران گذشته، با حضور مقتدرانه و مسئولیت مدارانه در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای عظیم بیافرینیم و بار دیگر سهم خود را در پیشرفت سرزمین سربلندمان ادا کنیم.

با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لازم می‌دانم از طرف مجموعه فرهنگی «صندوق اعتباری هنر»، آحاد مردم شریف ایران به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر را که همواره نقش تاثیرگذار و تعیین کننده در مناسبات مهم کشور دارند، به مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کنم تا دگرباره شاهد شکوفایی بیش از پیش میهن گرانقدرمان باشیم.

با احترام به ملت قدرشناس ایران اسلامی»

دعوت موسسه هنرمندان پیشکسوت برای حضور در انتخابات

موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز در پیامی از جامعه پیشکسوتان هنرمند برای حضور پرشور در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«بنام آنکه جان را فکرت آموخت

به غیر ما نسوزد دل کس به حال میهن!

پیشکسوتان عزیز

زندگی! سراسر انتخاب است و حاصل آن متاثر از انتخاب درست یا ناصواب.

هر عملی بازخوردی دارد و هر بی‌عملی نتیجه‌ای!

حضور پای صندوق های رای، ما را در مسیر استحقاق کسب حق و حقوق و امتیازات مترتب بر آن، دارای اعتبار و اقتدار می‌سازد. کسوت پیشکسوتی، جامه سنگینی است که هر دوشی را یارای تحمل آن نیست و شاخص‌ترین نشان آن، قافله سالاری جامعه است. پیشکسوت الگوست و مردم با او خو می‌گیرند و هم بو می‌شوند. نقش پیشکسوت را هیچ کس نمی‌تواند انکار کند.

هدایت جامعه به سمت صواب و صلاح، بارزترین ماموریت پیشکسوتان است. پس حضورتان محضری خواهد شد برای وفاق و مجمعی برای اتساق، بنابر این میثاق ما جمعه ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای.

و اینک برای جماعت بخوانید:

عدم حضور یعنی که به خود بها ندادن

من و انتخاب احسن، هنریست در خور من

به کسی که نیست لایق ندهم عنان کارم

که بغیر ما نسوزد دل کس به حال میهن»

به گزارش ایکنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha