ملت ایران به‌واسطه فطرت پاک و مذهب علوی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند
کد خبر: 1372524
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کریمیان:

ملت ایران به‌واسطه فطرت پاک و مذهب علوی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن از عمق‌بخشی ریشه ایران اسلامی می‌ترسید و سعی داشت آن را از مسیرخود گمراه کند، گفت: ملت ایران به‌واسطه فطرت پاک و مذهب علوی همواره در مقابل دشمنان ایستاده‌ و خواهند ایستاد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 19 بهمن در همایش روشنگری و بصیرت هشترود با تبریک دهه فجر با اشاره به پیروزی انقلاب، گفت: تکلیف امروز ملت ایران کار و تلاش است و مسئولان نیز باید بستر شکوفایی استعدادها را فراهم کنند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به خاطر ماهیت استکبارستیزی و سلطه ناپذیری مورد رضایت استکبار نبود بنابراین همه توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را برای مقابله با آن به کار گرفتند.
کریمیان ادامه داد: استکبار با گماشته‌ای چون صدام سعی داشت انقلاب اسلامی ایران را ساقط کند اما ظهور و بروز یک مقاومت مردمی در مقابل دشمنان که برخلاف تصور آنها بود باعث شکست ارتش مهاجم شد و حتی زمینه را برای شکست‌های بعدی آنها نیز فراهم کرد.
وی تصریح کرد: وحدت بین مردم و همه نهادهای کشور و تقویت رابطه بین آنها یکی از راهکارهای اصلی حفظ انسجام ملی کشور و تقویت قدرت بازدارندگی در مقابل تهاجم دشمن است.
کریمیان یادآور شد: باید خود را باور کنیم و به دنبال هویت اسلامی خود باشیم و جوانان نیز باید بدانند آینده‌سازان مملکت هستند، مملکت برای جوانان است و باید خودشان آنرا بسازند اما در این راه باید مسئولان بسترهای مناسب را فراهم کنند تا زمینه پیشرفت و شکوفائی کشور و استعدادهای ملت ایجاد شود.

captcha