خبرنگار ایکنای استان مرکزی در جشنواره «پژواک طراوت» رتبه اول را کسب کرد
کد خبر: 1378356
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
در بخش مصاحبه؛

خبرنگار ایکنای استان مرکزی در جشنواره «پژواک طراوت» رتبه اول را کسب کرد

گروه اجتماعی: برگزیدگان اولین جشنواره پژواک طراوت که از سوی معاونت فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خبرگزاری برنا برگزار شد، طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به‌منظور تجلیل از فعالیت خبرنگاران فعال حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی اولین جشنواره پژواک طراوت در استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش‌ جشنواره پژواک طراوت به‌مناسبت نکوداشت هفته ورزش و تربیت بدنی در قالب شش‌گانه تیتر، مصاحبه و گفت‌و‌گو، خبر، گزارش، یادداشت و عکس با محوریت موضوعات فرهنگی ـ قرآنی، ورزشی و اجتماعی برگزار شد.

در این گزارش آمده است؛ تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 74 اثر بوده است که با داوری، داوران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 12 اثر از خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان به‌عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

این گزارش می‌افزاید؛ مریم روشن، خبرنگار خبرگزاری قرآنی(ایکنا) شعبه مرکزی در بخش مصاحبه و گفت‌و‌گو با تیتر«حاضر نشدن ورزشکاران ایرانی در مقابل رژیم صهیونیستی نمونه بارز اخلاق‌مداری اسلامی است» شرکت و مقام اول این جشنواره را به خود اختصاص داد.

این گزارش می‌افزاید؛ برترین‌های جشنواره با لوح سپاس و اهدای جوایز از سوی اداره ورزش و جوانان استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

captcha