تعاونی‌ها بازوی قدرتمند اقتصاد مقاومتی‌اند
کد خبر: 1448948
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
استاندار تهران:

تعاونی‌ها بازوی قدرتمند اقتصاد مقاومتی‌اند

گروه اقتصاد: سیدحسین هاشمی، در مراسم جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران بخش‌های تعاون و خصوصی را بازوان قدرتمندی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط‌عمومی اتاق تعاون مرکز، سید‌حسین هاشمی در مراسم جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران اظهار امیدواری کرد، بسترهای مناسب و راهکارهای لازم در آینده نزدیک فراهم شود تا این بخش به جایگاه رفیع ترسیم شده خود دست یابد.

وی با تاکید بر نگاه نو و جدید به مقوله تعاونی‌ها، اظهارکرد: این کار مهم با همدلی، همکاری، وفاق و تعامل همه بخش ها انجام پذیر است تا بخشی زنده، پویا و با نشاط داشته باشیم.

هاشمی بر آسیب‌شناسی جدی فعالیت های بخش تعاون تاکید کرد و افزود: باید آسیب شناسی شود که چرا این بخش با وجود حمایت های مسوولان و تاکیدات برنامه پنجم اقتصادی، نتوانست به اهداف والای خود دست یابد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب تعاونی ها در سایر کشورها، بیان کرد: تعاونی ها در سایر کشور کارهای عظیمی را به نتیجه رساند و حتی در کشورهای غربی که اقتصاد آزاد دارند نیز اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ما کشوری تاریخ ساز هستیم، بیان کرد: با اقدامات مناسب و برنامه ریزی های لازم می توانیم به جایگاه خوبی در این بخش دست یابیم.

وی بر اطلاع‌رسانی و تبلیغ فعالیت های این بخش تاکید کرد و گفت: بخش تعاونی باید تحرک بیشتری داشته باشد تا به هدف‌های والای خود دست یابد

captcha