نامه رهبری حاکی از بی‌اعتمادی به سران جوامع غربی و بها دادن به جوانان است
کد خبر: 2757791
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
بینازاده:

نامه رهبری حاکی از بی‌اعتمادی به سران جوامع غربی و بها دادن به جوانان است

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس گفت: نامه‌ای که مقام معظم رهبری به جوانان غرب نوشتند، در مرحله اول حاکی از بی‌اعتمادی به سران جوامع غربی و در مرحله دوم نیز بها دادن به جوانان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول بینازاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب در جهت آشنایی با دین مبین اسلام گفت: متأسفانه علی‌رغم آنچه اروپایی‌ها از آن به عنوان آزادی بیان عنوان می‌کنند و بدان متمسک می‌شوند در ماجرای جدید حمله به آداب، آئین و تمامیت اندیشه و عقیده اسلام در عمل و پشت صحنه هیچ‌گاه به آزادی بیان نه وفادار و نه معتقد هستند.

غرب از ناآگاهی مردم دنیا نهایت سوءاستفاده را می‌کند

وی افزود: بلکه غرب و در رأس آن‌ها استکبار جهانی تلاش می‌کنند تا از ناآگاهی مردم دنیا و ناآگاه نگه داشتن آن‌ها نهایت استفاده کنند، به‌‌ویژه که رسانه‌های غربی در این جهت نه تنها سابقه خوبی ندارند بلکه در طول تاریخ زشت‌ترین سابقه‌ها و رفتارها را دارند.

بینازاده اظهار کرد: آنچه به وضوع در نوشته‌های مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب دیده می‌شود، در واقع نوعی بی‌اعتنایی و بی‌اعتمادی به سران سیاسی جوامع غربی و به‌ویژه رسانه‌های بد سابقه آن‌هاست که حق هم با معظم‌له است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس ادامه داد: متأسفانه غرب مدت‌هاست که پروژه اسلام‌ستیزی خود را به نحو جدی شروع کرده است و ما اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را فراموش نکرده‌ایم که چگونه بعد از این اهانت به جای عذرخواهی همگان را متهم کرد که شما صحبت ما را نمی‌فهمید و تمام متفکران جهان را به نافهمی متهم کردند.

شیوه غرب در تقابل با حقیقت‌ اسلام باید مصلحان را به فکر وادار کند

وی با تأکید بر اینکه امروز وضعیتی که غرب پیش گرفته است باید مصلحان را به فکر وادار کند، گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که در دنیا چه حملات گسترده و وسیعی چه در بعد سیاسی، فرهنگی، معنوی و غیره بر علیه اسلام و مسلمانان انجام می‌دهند.

بینازاده اظهار کرد: نامه‌ای که مقام معظم رهبری به جوانان غرب نوشتند، در مرحله اول حاکی از بی اعتمادی به سران جوامع غربی و استکبار جهانی و مرحله دوم بها دادن به جوانان است که با توجه به هجمه‌ها و توطئه‌های فراوانی که در مقابل دارند، اما به دلیل نیت و طینت پاک بهتر می‌توانند حقیقت دین اسلام را درک کنند.

مقام معظم رهبری ذهنیت و طینت پاک جوانان را مخاطب قرار دادند

وی تصریح کرد: معظم‌له ذهنیت و طینت پاک جوانان را مخاطب قرار دادند که فارغ از این رسانه‌ها و بی‌اعتنا و بی اعتماد به رسانه‌های غربی به متون و منابع اسلامی بازگشتی داشته باشند تا به واقعیات پی ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس ابراز کرد: واکنش و بازتابی که نامه ایشان حتی در جهان غرب داشته این است که آن‌ها این پیام را به عنوان یک پیام ماندگار و موثر تشخیص داده‌اند که علیه آن موضع‌گیری کرده و در رسانه‌های خود مطرح کرده‌اند.

دفاع از حقیقت اقتضا می‌کرد که معظم‌له چنین نامه‌ای را بنویسند

وی تأکید کرد: دفاع از حقیقت اقتضا می‌کرد که معظم‌له به عنوان یک مدافع حق راه را برای آشنایی مردم و مخصوصاً جوانان هموار کنند ضمن اینکه ایشان به سابقه غرب در این مسائل اشاره کردند که غرب در حقیقت‌ستیزی و دور نگه داشتن مردم خود نسبت به واقعیات عالم سابقه‌ای خوبی ندارد.

بینازاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری خواستند علاوه بر اینکه زمینه جوانان را برای آشنایی با دین خدا فراهم کنند مقداری نیز آن‌ها را وادار کنند که در شیوه، رفتار و سلوک رسانه‌های غربی هم بازنگری کنند و به آنان اعتماد نکنند و قطعاً این نامه تأثیرات مبارک خود را خواهد داشت.

captcha