آشنایی با اسلام حقیقی بن‌مایه پیام‌ رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا ‌بود
کد خبر: 2759947
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۷

آشنایی با اسلام حقیقی بن‌مایه پیام‌ رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا ‌بود

گروه سیاسی: امام جمعه رفسنجان گفت: پیامی که رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپا و دنیا دادند، در صدر اخبار دنیا قرار گرفته تا آنها هم با اسلام آشنا شوند و خودشان تحقیق کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز شنبه، 4 بهمن در همایش نگاهی نو به ادبیات عامه در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) گفت: ادبیات لازمه جامعه امروزی است و گفتمان ادبیات خوب در جامعه باید ایجاد شود.
وی افزود: جوامعی امروز در دنیا ادعای تمدن می‌کنند، مانند فرانسه که بیشترین بی‌تمدنی‌ها در این کشور موج می‌زند و بارها به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اهانت کرده‌اند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: وجود پیامبر اسلام(ص) زمینه پیدایش زمین و آسمان بود و اگر پیامبر اسلام نبود، افلاک به وجود نمی‌آمد.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور گفت: افرادی که توهین می‌کنند و حاضر هستند، حدود 2 میلیارد مسلمان را نادیده بگیرند، دست‌های پیدا و پنهانی در این قضایا وجود دارد.
امام جمعه رفسنجان افزود: پیامی که رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپا و دنیا دادند، در صدر اخبار دنیا قرار گرفته تا آنها هم با اسلام آشنا شوند و خودشان تحقیق کنند.
وی خاطرنشان کرد: این نوع همایش‌ها بهترین راهبرد برای طالبان علم به ویژه ادبیات و مایه افتخار است که در این شهرستان و در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

captcha