صمیمیت در نامه رهبری به جوانان غربی موج می‌زند/ فطرت‌های پاک؛ مخاطبان اصلی نامه رهبری
کد خبر: 2768980
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه زنجان:

صمیمیت در نامه رهبری به جوانان غربی موج می‌زند/ فطرت‌های پاک؛ مخاطبان اصلی نامه رهبری

گروه سیاسی: در برهه‌ای که رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، زندگی افراد را تحت‌الشعاع قرار داده و فرصت اندیشیدن را از آنها سلب می‌کند، مقام معظم رهبری در فضایی که صمیمیت در آن موج می‌زند، بدون واسطه نامه‌ای را از سوی یک رهبر دینی به جوانان غربی ابلاغ کرد.

حجت‌الاسلام علی قهرمانی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با تأکید بر این‌که در برهه کنونی، موانع فراوانی از سوی دشمنان اسلام بر سر راه حق و حقیقت ایجاد شده است، گفت: رسانه‌های غربی که بسیاری از آنها توسط صهیونیست‌ها اداره می‌کشود، یکی از موانع اساسی در مسیر درک و فهم حقایق هستند که هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.
وی افزود: این رسانه‌ها با هدف جلوگیری از فهم حقیقت در جهان امروز قد علم کرده و تلاش می‌کنند تا سرنوشت دنیا را تحت کنترل خود قرار داده و حقایق اصیل فرهنگی را در پشت ظواهر حق‌ستیز خود پنهان کنند.

نامه رهبری، اندیشه تشنه نخبگان غرب را با اسلام ناب سیراب می‌کند
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با اشاره به این‌که نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، در راستای زدودن این‌گونه موانع از مسیر حقیقت صادر شده است، ابراز کرد: این نامه درست در زمانی صادر شد که اذهان مردم جهان به دلیل تبلیغات سوء دشمن علیه اسلام، آماده پذیرش روشنگری بود.
حجت‌الاسلام قهرمانی تصریح کرد: در برهه‌ای که رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، زندگی افراد را تحت‌الشعاع قرار داده و فرصت اندیشیدن را از آنها سلب می‌کند، مقام معظم رهبری در فضایی که صمیمیت در آن موج می‌زند، بدون واسطه نامه‌ای را از سوی یک رهبر دینی به جوانان غربی ابلاغ کرد.
وی با بیان این‌که فطرت‌های پایک جوانان، مخاطب اصلی نامه رهبری هستند، اظهار کرد: متن این نامه به حدی محکم و از سر خیرخواهی و صمیمیت بیان شده است که حتی دانشمندان و نخبگان غربی نیز برای شناخت حق به این نامه مراجعه خواهند کرد تا اندیشه تشنه خود را با فرهنگ ناب اسلامی سیراب کنند.

فضای فرهنگی جهان با انتشار نامه رهبری باز خواهد شد
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این نامه می‌تواند حصارهای حاکم بر اندیشه‌های جهانی را شکسته و فضای فرهنگی دنیا را باز کند و از این مسیر، اهداف شوم قدرت‌طلبان جهان نیز برملا شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان در پایان با تأکید بر این‌که همه ابزارها و امکانات برای انتشار متن این نامه باید به کار گرفته شود، عنوان کرد: همه افرادی که دغدغه ارزش‌های اخلاقی و دینی را دارند می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها، در راستای انتشار متن این نامه اقدام کنند.

captcha