نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی تاریخ‌ساز است
کد خبر: 2791568
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی تاریخ‌ساز است

گروه اجتماعی: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: نامه رهبری در این شرایط بحرانی و با وجود گسترش فرهنگ اسلام‌ستیزی در غرب، تاریخ‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان روز گذشته، 11 بهمن در نشست  شورای فرهنگی دادگستری استان کرمان با تبریک ایام‌الله دهه فجر درباره پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی و آمریکایی گفت: نامه رهبری در این شرایط بحرانی و با وجود گسترش فرهنگ اسلام‌ستیزی در غرب، تاریخ‌ساز است.
وی با بیان اینکه بذر آشنایی با اسلام واقعی را باید در ذهن جوانان کاشت افزود: سال‌هاست که ما شاهد تبلیغات نظام سلطه و استبداد علیه اسلام ناب محمدی(ص) هستیم و رفتار بنیادگرایان اسلامی که خود فرزند نامشروع استعمارگران هستند به این تبلیغات دامن زده است.
موحد با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و محدود نبودن این انقلاب به مرزهای کشورهای مسلمان و فراتر رفتن آن به کشورهای غربی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) می‌باشد که خواستار اعتلای معنوی و اخلاقی بشریت به ویژه جوانان است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام خود جوانان را مورد خطاب قرار دادند و این به آن معناست که بین دولت‌ها و جوانان آنها تمایز قائل هستند و از آنها خواستند که تبلیغات فریبکارانه کاذب و داعشی را نخورند و پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، مرحلۀ جدیدی در انقلاب اسلامی رقم زده است.
موحد با بیان اینکه در حال حاضر فصل جدیدی از فعالیت برای جوانان آغاز شده افزود: با این پیام، فرصت بسیار مناسبی برای جوانان ایرانی پدید آمده تا اسلام ناب محمدی را به جوانان امریکایی و اروپایی بشناسانند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: ایام‌الله دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید همواره این ایام در یاد و خاطره ملت شریف ایران زنده و جاوید بماند.
موحد عنوان کرد: قوه قضائیه نیز به عنوان بخشی از نظام جمهوری اسلامی با داشتن نیروهای پایبند به انقلاب و آرمان‌های والای آن و با توجه به عهد و میثاقی که با معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدا بسته‌اند، تمام تلاش خود را در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن این جشن ملی می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در جلسه شورای معاونان که با حضور معاونان دادگستری کل و تمام روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تأکید شد، مراسم ایام‌الله دهه فجر هرچه با شکوه‌تر در تمام حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان برگزار شود.

captcha