پیام رهبر معظم انقلاب تنها در غرب باقی نمی‌ماند
کد خبر: 2797391
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
عفت شریعتی:

پیام رهبر معظم انقلاب تنها در غرب باقی نمی‌ماند

گروه سیاسی: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی یک روشنگری تمام‌عیار را در سطح بین‌المللی و بین تمامی اقشار مردم کره زمین به راه انداخت و بنابراین این پیام تنها در غرب باقی نمی‌ماند.

عفت شریعتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار کرد: امروز جامعه جهانی به‌ویژه جوانان تشنه حقیقت هستند زیرا هیچ‌کس پاسخ‌گوی این نیاز جامعه جوان در دنیا نبوده است اما رهبر معظم انقلاب این نیاز را به‌خوبی پاسخ دادند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان ادامه داد: لذا ما باید منتظر پیامدهای مبارک نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی باشیم زیرا این نامه دستاوردهای خوبی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این امر یک موقعیت استثنایی برای جهان اسلام به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: از همین‌رو این پیام روز‌به‌روز رشد بیشتری خواهد داشت و همانند شجره طیبه‌ای است که شاخه‌های پرطراوت خود را بر سر جامعه جهانی می‌گستراند.

شریعتی نامه آیت‌الله خامنه‌ای را رهنمودی برای رسیدن به حق و حقیقت عنوان کرد و افزود: این نامه یک روشنگری تمام‌عیار را در سطح بین‌المللی و بین تمامی اقشار مردم کره زمین به راه انداخت بنابراین این پیام تنها در غرب باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: این پیام بین تمامی آزادی‌خواهان و جوانانی که می‌خواهند اطلاعات تازه‌ای به‌دست بیاورند و همچنین، مردمی که دوستدار عدل و عدالت هستند، منتشر شده و مخاطبان، پیام این نامه را با جان و دل دریافت می‌کنند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان با اشاره به تلاش نظام سلطه برای گسترش پروژه اسلام‌هراسی گفت: نظام سلطه تاکنون پروژه اسلام‌هراسی را به اشکال مختلف پیاده کرده است و زمانی اجرای این پروژه شدت گرفت که بیداری اسلامی در منطقه رخ داد.

شریعتی با بیان اینکه جهان سلطه برای مقابله با بیداری جهان اسلام و رسیدن به اهداف خود اسلام‌هراسی را در دستور کار قرار داده است، تأکید کرد: همچنین، در این راستا به تقویت گروه‌های منحرف داعش، طالبان و سلفی‌ها پرداخته و در این مسیر تنها هدفشان از بین بردن اسلام واقعی است.

captcha