پیام رهبری به جوانان غربی توطئه دشمنان در توهین به اسلام را خنثی کرد
کد خبر: 2859545
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲

پیام رهبری به جوانان غربی توطئه دشمنان در توهین به اسلام را خنثی کرد

گروه اجتماعی: امام جمعه جیرفت گفت: پیام روشنگر مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی توطئه بزرگ دشمنان در توهین به دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور، امام جمعه جیرفت روز گذ‌شته، 27 بهمن در شورای اداری این شهرستان گفت: پیام روشنگر مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی توطئه بزرگ دشمنان در توهین به دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه دشمن همیشه درصدد است خود را پیروز میدان اعلام کند و خود را راست قامت نشان دهد، تصریح کرد: رسانه‌های غربی علاقه‌ای به بیان این کشتار ندارند و البته دشمنان ما همواره به دنبال نابودی مسلمانان هستند، اما رسانه‌های داخلی ما باید این اقدام ناپسند را محکوم کنند.
حجت‌الاسلام کرمی‌پور افزود: با توجه به اینکه رسانه‌ها زبان ملت هستند، زمانی‌که دشمن دست به توطئه علیه ارزش‌ها و اعتقادات ما می‌زند این اقدامات را که پسندیده ملت نیست، محکوم کنند.
امام جمعه جیرفت عنوان کرد: برنامه‌ریزی کشورهای استکباری در کشتار مظلومان به گونه‌ای است که خود را مظلوم میدان نشان می‌دهند.
حجت‌الاسلام کرمی‌پور با اشاره به حادثه کشتار دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان ما باید در صف نخست محکوم‌کنندگان این جنایت باشند و انزجار خود را از قتل‌ها در آمریکا به‌ویژه دانشجویان مسلمان به گوش جهانیان برسانند.

captcha