نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی بهترین مقابله با پروژه اسلام‌هراسی است
کد خبر: 2872588
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه زنجان:

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی بهترین مقابله با پروژه اسلام‌هراسی است

گروه اندیشه: حجت‌الاسلام علی ناصر نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی را بهترین مقابله با پروژه اسلام‌هراسی دانست و گفت: نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی تأثیر و بازتاب فراوانی در سراسر جهان داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ناصر، معاون تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: کامل‌ترین دین الهی دین اسلام است که انیاء الهی نیز کامل بودن دین اسلام را به پیروان خود مژده داده‌اند. به‌همین دلیل وقتی دین اسلام ظهور کرد، جان‌های خفته را بیدار کرده و با آیات نورانی قرآن آنان را از گمراهی به هدایت رهنمون شد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) نیز به‌عنوان رحمة‌ للعالمین به جهانیان معرفی شده و به‌پا داشتن مکارم اخلاق را مهترین هدف بعثت خویش می‌داند. بی‌تردید وقتی دینی چنین محتوای غنی داشته و حتی قرآن کریم از انسان‌ها به‌عنوان امت واحده یاد می‌کند، طبیعتاً دشمنان نیز در این میان دست خالی نننشسته و از صدر اسلام تا کنون در صدد منزوی کردن این دین آسمانی برآمده‌اند.

معاون تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران استان زنجان تصریح کرد: حکومت‌های استکباری از صدر اسلام تاکنون درصدد انهدام دین مین اسلام بوده‌اند و در سال‌های اخیر نیز برای رسیدن به اهداف شوم خویش بحث اختلافات دینی را پیش کشیده و از این طریق درصدد هستند که اهداف خویش را عملی کنند.

وی با اشاره به توهین برخی از مسیحیان به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد:غرب همواره تلاش دارد که خشونت را به ادیان نسبت دهد که این روش غلطی است چراکه ادیان الهی دعوت به دوستی می‌کنند و از خشونت روی‌گردان هستند؛ از سویی دیگر اگر کسی از آموزه‌های حضرت مسیح(ع) یا پیامبر اکرم(ص) خشونت و افراط‌گرایی را استنباط کند، قطعاً باید به اندیشه آن  فرد شک کرد، چراکه این دو بزرگوار، مظهر کامل رحمت در میان جهانیان هستند.

این مقام مسئول در پایان نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی را بهترین مقابله با پروژه اسلام‌هراسی دانست و گفت: نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی درباره آشنایی آن‌ها با اسلام از طریق قرآن کریم و زندگی پیامبر اسلام(ص) و همچنین، منافعی که قدرت‌های بزرگ از سیاه‌نمایی و تصویرسازی غلط علیه اسلام به دنبال آن هستند، تأثیر و بازتاب فراوانی در سراسر جهان داشته و بی تردید تأثیر بسزایی در مقابله با اسلام‌هراسی دولت‌های استکباری خواهد داشت.

captcha