اجرای رضایت‌بخش حافظ ایران در مسابقات بین‌المللی کویت
کد خبر: 3489595
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

اجرای رضایت‌بخش حافظ ایران در مسابقات بین‌المللی کویت

گروه بین‌الملل: «محمد محمودی»، نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن مسابقات کویت، عصر امروز، 29 فروردین‌ماه، با حضور در سکوی مسابقات به سؤالات کمیته داوران پاسخ داد.

اجرای رضایت‌بخش حافظ ایران در مسابقات بین‌المللی کویت

«ابراهیم فلاح تبسم چهره»، نماینده ایران در رشته قرائت هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: «محمد محمودی»، که به عنوان نماینده کشورمان در رشته حفظ کل این رقابت‌ها شرکت کرده است، جمعا 5 صفحه را قرائت کرد.

وی افزود: از سوی کمیته داوران سه سؤال از این حافظ نوجوان کشورمان پرسیده شد که وی آیاتی از سوره‌های توبه، عنکبوت، تکویر و انفطار که در مجموع 5 صفحه می‌شد، را قرائت کرد.

تبسم چهره گفت: محمد محمودی به خوبی توانست به سؤالات داروان پاسخ دهد و اجرای زیبا و رضایت‌بخشی از خود ارائه داد.

نماینده ایران در رشته قرائت در ادامه این گفت‌وگو سطح هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های این مسابقات تا فردا، 30 فروردین‌ماه، ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت این مسابقات، نمایندگان الجزایر، ایران، ترکیه، کویت و عراق مدعیان کسب رتبه هستند و در رشته حفظ کل قرآن نیز حافظان عربستان، سوریه، یمن و ایران تاکنون اجرای خوبی داشته‌اند.

وی گفت: محمد محمودی با 14 سال سن، جوان‌ترین متسابق رشته حفظ کل قرآن هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت است که امروز توانست به خوبی به سؤالات داوران پاسخ دهد.    

تبسم چهره اضافه کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات، روز چهارشنبه، اول اردیبهشت‌ماه، برگزار خواهد شد و نفرات برتر مسابقات نیز در همین روز معرفی خواهند شد و از پنج متسابق برتر رشته‌های حفظ کل قرآن و قرائت این مسابقات تقدیر به عمل می آید.

اجرای رضایت‌بخش حافظ ایران در مسابقات بین‌المللی کویت

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایکنا مبنی بر این که آیا شما و نماینده کشورمان در رشته حفظ امید به کسب رتبه در این مسابقات را دارید یا خیر؟ تنها به ذکر جمله «فقط دعا بفرمایید تا تقدیر چه باشد» بسنده کرد.‌

گفتنی است، مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ،‌تلاوت و تجوید قرآن جایزه کویت روز چهارشنبه، ۲۵ فروردین‌ماه برگزارشد.

«ابراهیم فلاح تبسم چهره»، نماینده ایران در رشته قرائت، ۲۶ فروردین‌ماه، در نخستین شب هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، تلاوت و تجوید قرآن «جایزه کویت» به اجرای تلاوت پرداخت.
captcha