هدف اردوی فرمانده دل‌ها، انتقال روح دفاع مقدس به دانش‌آموزان است
کد خبر: 3658907
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

هدف اردوی فرمانده دل‌ها، انتقال روح دفاع مقدس به دانش‌آموزان است

گروه فرهنگی: دبیر اجرایی اردوهای فرمانده دل‌ها در استان اصفهان گفت: اردوی فرهنگی-تربیتی فرمانده دل‌ها برای تبیین و بیان روح دفاع مقدس به دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد نظری، دبیر اجرایی اردوهای فرمانده دل‌ها امروز سه‌شنبه 9 آبان در نشست خبری اردوهای «فرمانده دل‌ها» با موضوع آشنایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با اسوه‌های ایثار و شهادت از طریق متون درسی، اظهارکرد: طی بررسی که در بسیج دانش‌آموزی انجام داده‌ایم، به این نتیجه رسیدیم که بهترین روش برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان، استفاده از برنامه‌هایی در قالب اردو است.
وی افزود: اردوهایی در زمینه‌های مختلف تشکیل داده‌ایم که یک نمونه آن، اردوی مدافعان است که با توجه به  وجود درسی با عنوان استعمار در کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی، این اردو با مشارکت خانه مشروطه در حال برگزاری است که در آن به معرفی افراد شاخصی که در برابر نفوذ و استعمار ایستادگی کرده‌اند، پرداخته می‌شود.
نظری از تشکیل اردوی نام آوران از روز 22 آبان خبر داد و گفت: دانش آموزان در این اردو از سه سایت شهدای هسته‌ای، سایت موشکی و سایت بازی و خلاقیت بازدید می‌کنند. 
وی در خصوص اردوی فرمانده دل‌ها، بیان کرد: از سه سال گذشته تاکنون که اردوی فرمانده‌ دل‌ها برگزار می‌شود، حدود 30 هزار دانش‌آموز در این اردو مشارکت داشته‌اند. این اردو از 22 مهرماه تا 13 آبان‌ماه به صورت روزانه در گلستان شهدای اصفهان برگزار  می‌شود.
دبیر اجرایی اردوهای فرمانده دل‌ها تاکید کرد: در این اردوی فرهنگی تربیتی، روح دفاع مقدس به دانش آموزان بیان می‌شود، و ما در این زمینه نیازمند یک هزار روحانی مبلغ در حوزه کودک هستیم تا بتوانیم در برابر ظرفیت‌های موجود در مدارس پاسخگو باشیم.
captcha